Anbudsoversikt for Kontormøbler, 2021

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør for levering av kontormøbler. Herunder inngår møblement til felleområde og tilleggsarealer, for eksempel møterom, mottaksareal, lærerarbeidsplasser, personalrom og fellesområder. Merk: Stoler som defineres som kontorstoler, typisk med 5-fotskryss med trinser eller glidere, er ikke med i denne avtalen. Produktene som tilbys skal være solide, slitesterke, ha lang levetid, samt ha god funksjonalitet og brukervennlighet til den bruk som må påregnes for offentlige kontorer og arbeidsplasser som omfattes av denne avtalen. Videre må produktene ha et rent og tidløst design som passer inn i et hvert arbeidsmiljø. Produktene skal være universelt utformet, dvs. at produkter til alminnelig bruk skal utformes slik at alle mennesker skal kunne bruke dem. Videre skal produktene ha god ergonomi og komfort.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Kontormøbler, 2021
Estimert verdi
15 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner