Sandefjord Kommune
Sandefjord RA - Totalentreprise M1
Sandefjord Kommune trenger kompetanse innen behandling av avløpsvann for å levere totalentreprise M1 ved Sandefjord RA. Et viktig formelt krav er å se kvalifikasjonsgrunnlaget.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Avfallshåndtering
Sandefjord kommune har inngått 4-årig kontrakt på behandling av kvist og hageavfall.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Sandefjord Kommune trenger kompetanse innen behandling av avløpsvann for å levere totalentreprise M1 ved Sandefjord RA. Et viktig formelt krav er å se kvalifikasjonsgrunnlaget.
Hadeland Og Ringerike Avfallsselskap AS trenger transport og behandling av treverk til materialgjenvinning, med henting fra oppdragsgivers hovedanlegg på Trollmyra. Rammeavtalen har en maksimal totalverdi på 14,3 millioner kroner over 4 år, med en estimert årlig verdi på 2,75 millioner kroner. Kontrakten har en varighet på 1 år med mulighet for forlengelse på 1+1+1 år. Tildelingskriteriene er pris (60 %), oppdragsforståelse og kvalitet (10 %), samt klima og miljø (30 %). Leverandøren må dokumentere oppdragsforståelse, robusthet i logistikk og transportløsninger, samt forpliktende tiltak for bruk av klimavennlig drivstoff og miljøledelsessystemer.
Ivar IKS trenger tjenester for behandling og avhending av ca. 22 000 tonn organisk avfall årlig, inkludert 12 000 tonn hageavfall og 10 000 tonn avvannet biorest, over en periode på 5 år med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Oppdraget innebærer å omsette avfallet som jordforbedring, kompost, jordblandinger, torverstatning, eller på andre måter som er i samsvar med gjeldende regelverk og sirkulærøkonomiske prinsipper. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.
Bærum Kommune planlegger anskaffelsen av tjenester for kantklipping og kvisting langs offentlig vei fra sommeren 2026, med en kontraktsperiode på 5+1 år. Kommunen ønsker innspill fra leverandører om hvordan disse tjenestene kan utføres mest effektivt, og oppfordrer til å sende tilbakemeldinger til kontaktperson Ida Maria Solaas via Mercell eller e-post. Leverandører kan også uttrykke interesse for å delta i møter med kommunen for å utdype sine tilbakemeldinger.
Ivar IKS trenger tjenester for innsamling, sortering og sluttbehandling av ødelagte klær og tekstiler ved gjenvinningsstasjoner i Rogaland. Dette er en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner over 1 år. Anskaffelsen fokuserer på avfallstjenester, og utfyllende beskrivelse av leveransen finnes i vedlegg til konkurransegrunnlaget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen.