Ruter AS
Dynamisk innkjøpsordning Systemutvikling - Backend & frontend
Ruter AS trenger systemutviklingskompetanse for å levere backend og frontend løsninger.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
IT-konsulent og rådgivning
Ruter skal i forbindelse med miljøhovedstadsinitiativet til Oslo sette i drift 70 el-busser i 2019. I den forbindelse er det besluttet at man skal bruke Ruters egne baksystemer og løsninger om bord på bussene. Det er allerede et pågående prosjekt for utvikling av førersalgsmaskin som skal levere til blant annet de 70 el-bussene. Som et supplement til prosjektgruppen skal det jobbes i parallell med å utvikle kortleseren som skal stå ved inngangene i bussene. Rollen vil sitte tett sammen med prosjektteamet i Ruters lokaler. Teamet består av prosjektleder, løsningsarkitekt, test- leveranseoppfølger, utviklere samt eksterne aktører. Ruter vil i løpet av Q3 rekruttere ytterligere utviklere for kortleserutviklingen, basert på krav som er fremkommet gjennom kravstiller. I parallell vil det også etableres installasjonsroller for å sikre at installasjon er klar og forberedt for bussene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger systemutviklingskompetanse for å levere backend og frontend løsninger.
Ruter AS trenger teknisk bistand for fremtidsrettede transportløsninger innen buss og båt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Ordningen er primært ment for innleie av en eller flere personer som skal bistå med å løse konkrete arbeidsoppgaver og prosjekter. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger digital produktutvikling for å levere backend og frontend løsninger.
Ruter AS trenger systemdriftskompetanse for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger utrednings- og utviklingskompetanse for å levere entrepriser/oppdrag.