Anbudsoversikt for Kundetilfredshetsundersøkelse for kundeservice

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Norsk Tipping Kundeservice ønsker å inngå en avtale med en leverandør som kan bidra til å sikre at kvaliteten i vår kundeservice er på linje med de beste i bransjen. Våre kunder og forhandlere skal oppleve vår service som tilfredsstillende og tidsriktig. Det er viktig at tilbakemeldinger fra kunder og forhandlere bidrar til forbedring av kundereisen, og at resultatene kan brukes til aktiv og løpende coaching av våre medarbeidere. For å sikre dette ønsker Norsk Tipping å inngå en avtale for løpende/daglig måling av kundetilfredshet (herunder kunder og forhandlere).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kundetilfredshetsundersøkelse for kundeservice

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner