Oslo Kommune Munchmuseet
Transport av kunst - kvalifikasjon av leverandører
Oslo Kommune Munchmuseet trenger transportkompetanse for å levere kunsttransport i Oslo til en verdi av 2 100 000 NOK.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bil- og motorvognstjenester
Oslo Kommune Munchmuseet trenger kunsttransporttjenester for en utstilling i 2025, med en maksimal totalverdi på 1,5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det kreves at leverandøren har ekspertise i kunsttransport. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være et lovlig etablert foretak med økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOslo Kommune Munchmuseet trenger transportkompetanse for å levere kunsttransport i Oslo til en verdi av 2 100 000 NOK.
Stiftelsen Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design etablerer dynamisk innkjøpsordning for frakttjenester og relaterte tjenester.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger transporttjenester for flyveaske og slam i Oslo, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres innenfor Oslo kommune, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Bergen Kommune trenger elevtransporttjenester i Vestland, inkludert transport til gym- og svømmehallen samt ekstra kjøring som skikjøring og sommerleirskole. Dette er en dynamisk innkjøpsordning med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Leverandører må ha implementert et kvalitetsstyringssystem, dokumentert med attester fra uavhengige organer, som ISO 9001, samt et miljøledelsessystem, dokumentert med ISO 14001 eller tilsvarende. Det kreves også at leverandørene har relevant erfaring, dokumentert med 3 til 5 referanseprosjekter fra de siste tre årene.
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten trenger leverandører for å levere mellomtunge kjøretøy i Oslo til en verdi av 45 000 000 NOK. Det skal etableres en dynamisk innkjøpsordning (DPS) som gir rask og enkel tilgang på kjøretøy fra et bredt leverandørmarked. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha miljøledelsestiltak og systemer for ansvarlig næringsliv, inkludert menneskerettigheter, arbeidsforhold, miljøhensyn og anti-korrupsjon.