Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Volda Kommune trenger leidningsutskifting i nedre del av Heltnevegen i Møre og Romsdal, med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner. Arbeidet inkluderer skifte av eksisterende rør og kummer, graving av nye grøfter, delvis sanering av asbestrør, reetablering av rørt vegstrekke og trafikkavvikling. Leverandøren må ha nødvendig kompetanse og erfaring, inkludert tiltaksklasser for innmåling, utstikking, veg- og grunnarbeid, samt vannforsynings- og avløpsanlegg. Dokumentasjon på inntil 3 lignende leveranser de siste 5 årene kreves. Tildelingskriteriet er pris, med en vekt på 100%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Arbeidet gjeld leidningsutskifting i nedre del av Heltnevegen (Heltnevegen 1 – 13). Dette inkluderer blant anna: - Skifte eksisterande røyr og kummar - Grave nye grøfter - Delvis sanering av asbestrøyr - Reetablering av røyrt vegstrekke - Trafikkavvikling For ei nærare beskriving visast det til vedlegg 5 «Mengdebeskriving nedre- Heltnevegen».Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffinga vert gjennomført i samsvar med lov av 17. juni 2016 nr. 69 om offentlege anskaffingar (LOA) og forskrift av 12. august 2016 nr. 975 om innkjøpsreglar i forsyningssektorane (Forsyningsforskrifta) del I. Oppdragsgjevar planlegg å tildele kontrakt utan å ha kontakt med leverandørane utover å gjere eventuelle mindre avklaringar/korrigeringar av tilboda. Dialog kan likevel bli gjennomførte dersom Oppdragsgjevar, etter at tilboda er mottekne, vurderer det som føremålstenleg. Oppdragsgjevar forbeheld seg retten til å redusere talet på tilbodet det vert gjennomført dialog om. Utveljinga av tilbod vil i så tilfelle bli gjort etter ei evaluering av første tilbod opp mot tildelingskriteria. Det gjerast likevel oppmerksam på at ingen leverandørar kan forvente dialog om tilbodet sitt, og leverandørane oppfordrast difor om å levere sitt beste tilbod.

    Kontakt navn
    Andreas Kiperberg
    Kontakt telefon
    +47 91137510
    Adresse
    Stormyra 2, 6100 VOLDA

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ein tilfredsstillande økonomi til å kunne gjennomføre avtalen.

    Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha nødvendig kompetansen og erfaringa til å gjennomføre kontrakten på ein tilfredsstillande måte.

    Dersom leverandør ikkje har sentral godkjenning for ansvarsrett, må det leggjast ved dokumentasjon på at leverandør oppfyller krav for tiltaksklasse (ansvarleg utførande) for fylgjande arbeidsområde: Tiltaksklasse 1: Utføring av Innmåling og utstikking av tiltak. Tiltaksklasse 2: Utføring av Veg- og grunnarbeid. Utføring av Vannforsynings- og avløpsanlegg.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Leverandør skal fylle ut prispostane i Vedlegg 4 «Kontraktsprisar og prisvilkår»: * Totalsum byggjekost, jf. Vedlegg 4 punkt 4.1. * Totalsum rekningsarbeid, jf. Vedlegg 4 punkt 4.2.5 * Totalsum påslag, jf. Vedlegg 4 punkt 4.2.5

    Evalueringsmetode

    Ved samanlikninga av tilbod vil Oppdragsgjevar bruke ein forholdsmessig modell.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Leidningsutskifting nedre- Heltnevegen
Estimert verdi
9 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner