Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Bygg og anlegg - Helsevesen, tinghus og demning

Sykehusinnkjøp HF har avlyst konkurransen for leieavtaler til å levere ambulansestasjoner i Ålesund over 25 år. Anbudets vekting var pris: 50%, kvalitet: 50%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Besluttning av oppdragsgiveren på grunn av behovsendring
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er inngåelse av langsiktig leieavtale inklusive relevante drifts- og vedlikeholdsoppgaver på egnede lokaler med egnet lokalisering for ambulansestasjoner i områdene Holen til Breivika og Kipervika til Nørvevika.Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at spørsmål til kvalifikasjonsgrunnlaget ikke vil bli besvart i perioden 12.07.24-05.08.24.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsens formål er inngåelse av langsiktig leieavtale inklusive relevante drifts- og vedlikeholdsoppgaver på egnede lokaler med egnet lokalisering for ambulansestasjoner i områdene Holen til Breivika og Kipervika til Nørvevika.Med egnet lokalisering menes tilgang på et kjørbart veinettverk med mulighet for tilfredsstillende responstid innenfor anbefalingene, hvor gang- og sykkelveinett, fartsgrenser, trafikkreguleringer og veirestriksjoner vil være vurderingstema.Ambulansestasjonen klassifiseres som en 2-bil stasjon med aktiv vakt, hvor det total skal være stasjonert 5 ambulansebiler på hovedstasjon og 1 på satellittstasjon. Stasjonen skal dimensjoneres for 30 personer i operativ stilling pluss seksjonsleder tilknyttet til Ålesund ambulansestasjon. I tillegg er det tilknyttet 5 faste vikarer, samt andre vikarer som jobber jevnlig ved seksjonen fra andrestasjoner.Det er til enhver tid 4 personer på vakt, samt lærlinger og hospitanter slik at det ofte er 6 personer samtidig på hoved- og satelittstasjonen. Seksjonsleder har kontortid på dagtid. Når personalet er skiftet og klar for vakt på hovedstasjonen drar halve vaktlaget til satelittstasjonen. Det vil si at 3 av 6 ansatte har sin base på hovedstasjonen og 3 av 6 ansatte har base på satelittstasjonen.Oppdragsgiver ser for seg at dette kan løses på to måter: Enten ved at noen tilbyr seg å tilpasse/ombygge et allerede eksisterende lokaler, eller ved at noen tilbyr seg å sette opp nybygg. I begge tilfellene skal den løsning som tilbys tilfredsstille oppdragsgivers krav og ønsker, som fremgår av funksjonsbeskrivelsen med dens vedlegg.Ambulansestasjonene bør være innflytningsklar innen januar 2026.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner