Programvare - HR og rekruttering
Fredrikstad kommune er i planleggingsfasen av anskaffelsesprosess for nyttrekrutteringssystem. Oppdragsgiver inviterer med dette til en leverandørkonferanse i form av møter mellom oppdragsgiver og leverandør før vi sluttfører utformingen av konkurransedokumentene. Formålet med leverandørkonferansen er å etablere en arena hvor leverandøren kan presentere og svare på spørsmål om sin løsning basert på kommunes behov og komme med innspill til anskaffelsen. Oppdragsgiver ønsker også å få større innsikt i hva som finnes av muligheter i markedet. Dette for å øke oppdragsgiver sin bestillingskompetanse, samt forberede markedet på kommende konkurranse. Leverandørkonferansene vil bli gjennomført i slutten av mars måned 2023. Det er oppsatt følgende datoer/tidspunkter: 29.mars mellom kl. 9 og kl. 15 30. mars mellom kl. 9 og kl.12 31. mars mellom kl. 9 og kl.12 Påmeldingsfrist: 24. mars 2023. Påmelding sendes via Mercell-portalen under fanebladet kommunikasjon. For ytterligere informasjon, se vedlegg. Velkommen til konferanse.