Anbudsoversikt for Levering av matvarer til Fiskeridirektoratets kantine

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler

Fiskeridirektoratet trenger levering av matvarer for å levere lunsj til ca. 200 personer daglig i kantinen på Vestland over 2 år til en verdi av 2 640 000 NOK eks. mva. Det skal inngås en rammeavtale for kjøp og levering av varer, med mulighet for forlengelse med 1 + 1 år. Et viktig formelt krav er at det kreves et velfungerende kvalitetssikringssystem for miljøledelse, dokumentert ved redegjørelse eller sertifikat fra offentlig institusjon. Anbudets vekting er pris: 40%, kvalitet/bestilling/leveringsrutiner: 30% og klima- og miljø: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Levering av matvarer til Fiskeridirektoratets kantine
Lokasjon
Estimert verdi
2 640 000,00 kr
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1
Tildelingskriterium 1 - Pris
Tildelingskriterium 2
Tildelingskriterium 2 - Kvalitet/bestilling/leveringsrutiner
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1
4.2.3 Økonomisk og finansiell stilling
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Det skal legges ved utskrift av kredittvurdering som viser økonomisk rangering fra Dun & Bradstreet, Bisnode eller tilsvarende kredittvurderingsselskap. Minimumskrav til kredittverdighet er rating A eller tilsvarende. Kredittratingen bør ikke være eldre enn 3 måneder gammel. Definisjon på symbolene kredittvurderingsinstitusjonen benytter, må ligge vedlagt slik at oppdragsgiver kan vurdere forskjellige ratinger opp mot hverandre. Leverandøren kan velge å støtte seg på et annet foretaks kapasitet for å oppfylle kravet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling. I så fall må leverandøren dokumentere ressursene til foretaket som han vil støtte seg på, og at han råder over disse (jf. forpliktelseserklæring i Bilag C )
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteatest
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere en skatteattest som ikke er eldre enn 6 måneder, jf. FOA § 7-2 (2). • Norske leverandører kan bestille skatteattest gjennom skjema RF-1316 i Altinn. • Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 3
4.2.4 Krav til teknisk eller faglig kompetanse, eller kvalitetssikringssystemer
Krav: Det kreves et velfungerende kvalitetssikringssystem for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse vedrørende leverandørens system for miljøledelse, evt. kopi av sertifikat utstedt av offentlig institusjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner