Anbudsoversikt for Levering av sak- og arkivsystem
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
IT-konsulent og rådgivning
Kunden ønsker å inngå avtale med en leverandør om levering av en standard sak-arkivløsning for elektronisk registrering, saksbehandling, utvalgsbehandling og arkivering. Løsningen skal også ivareta samhandling mellom sak- arkivsystemet og aktuelle fagsystemer og legge til rette for elektronisk samhandling mellom kommunene og eksterne aktører, både offentlige og private. Systemet skal ha funksjoner for automatiserte behandlingsprosesser. Løsningen skal være godkjent etter NOARK5-standarden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Levering av sak- og arkivsystem
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 72 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.
Gjennomføringsevne Det kreves god gjennomføringsevne og at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Erfaring Leverandøren må ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag, det vil si god erfaring med implementering, idriftsettelse, support og vedlikehold av tilsvarende løsninger. Kvalitetsstyring Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring.