Anbudsoversikt for Lyskilder

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk utstyr og belysning

Oppdragsgiver innbyr på vegne av kommunene Stjørdal, Selbu, Tydal, Meråker, Frosta, Holtålen samt Innherred Innkjøp (ved kommune Steinkjer, Levanger, Snåsa og Inderøy) til konkurranse i forbindelse med inngåelse av ny rammeavtale for kjøp av lyskilder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Lyskilder
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Fremkommer av e-bevis
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Framkommer av eBevis Oppdragsgiver vil i tillegg selv gjøre oppslag i Bisnode.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kortfattet ( max 1 A4 sider, font 11, linjeavstad 1,5, normal marg) leverandørens inntil 2 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner