Færder Kommune
Innfordringssystem for Færder og Tønsberg kommune
Færder og Tønsberg kommune trenger et innfordringssystem for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Horten kommune har opsjon på anskaffelsen.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Færder kommune planlegger anskaffelsen av et integrert system for betalingsløsninger, kassasystem, ordresystem mellom kasse og kjøkken, og bookingsystem for deres utleievirksomhet og restaurant/serveringssteder. Leverandører oppfordres til å gi innspill ved å delta i et dialogmøte, hvor besvarelsen vil bli gjennomgått og muligheter diskutert. Utfyllende informasjon er tilgjengelig i Mercell med saksnr. 2025/2269.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFærder kommune har idag virksomhet som driver med utleie av lokaler og restaurant/serveringssteder. Det er ønskelig å se hva som er deres muligheter for å få et godt system som dekker deres behov for betalingsløsninger, kassasystem, ordresystem mellom kasse og kjøkken, og booking, så det kan bli en smidigere løsning enn å ha flere leverandører for å dekke behovet. Svar på forespørsel imøtesees innen 20.mars kl. 12:00, med påfølgende dialogmøte i uke 13 der vi går gjennom besvarelsen sammen og ser hva vi sammen kan få til. Markedsdialogen ligger i Mercell med saksnr. 2025/2269, der ligger utfyllende info.
Færder og Tønsberg kommune trenger et innfordringssystem for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Horten kommune har opsjon på anskaffelsen.
Sandefjord kommune planlegger anskaffelsen av et helhetlig Facility Management system (FM-system) og ønsker å komme i dialog med relevante leverandører. Leverandører bes om å sende inn en PowerPoint-presentasjon som beskriver deres system og hvordan det kan dekke kommunens behov, med frist for innspill fredag 6. juni. Utvalgte leverandører vil bli invitert til møter på Sandefjord rådhus i uke 25 for videre dialog.
Lørenskog Kommune planlegger anskaffelsen av et nytt fagsystem for NAV kommune og ønsker å undersøke hva markedet har å tilby. Interesserte leverandører inviteres til å besvare forespørselen om informasjon for å gi innspill til krav, ønsker og kostnader relatert til anskaffelsen.
Novari Iks planlegger anskaffelsen av en løsning for kontraktsoppfølging mellom entreprenør og konsulent i fylkeskommunene. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen gjennom markedsundersøkelsen, som har som mål å samle informasjon om tilgjengelig funksjonalitet som kan dekke oppdragsgivers behov.
Ikomm AS planlegger anskaffelsen av et ERP-system som dekker økonomi, HR og andre funksjoner, og ønsker å komme i kontakt med relevante aktører i markedet. Leverandører inviteres til å gi innspill ved å delta i dialogmøter, og kontaktinformasjon er tilgjengelig i den vedlagte invitasjonen.