Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79999000 Skannings- og faktureringstjenester

Viser 1-25 av 32 resultater

  1. Færder Kommune

    Markedsdialog kassasystem og boookingsystem

    Færder kommune planlegger anskaffelsen av et integrert system for betalingsløsninger, kassasystem, ordresystem mellom kasse og kjøkken, og bookingsystem for deres utleievirksomhet og restaurant/serveringssteder. Leverandører oppfordres til å gi innspill ved å delta i et dialogmøte, hvor besvarelsen vil bli gjennomgått og muligheter diskutert. Utfyllende informasjon er tilgjengelig i Mercell med saksnr. 2025/2269.

    NorgePlanlegging10. mars 2025
    20. mars 2025(Utgått)
  2. Odin Prosjekt AS

    Digitalisering av byggesaksarkiv

    Odin Prosjekt AS trenger digitaliseringskompetanse for å levere mediekonvertering av byggesaksarkiv til en verdi av 600 000 NOK. Det skal digitaliseres ca. 16 arkivskap med hengemapper, og de digitale kopiene skal erstatte papiroriginalene som etterpå returneres til oppdragsgiver. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et miljøledelsessystem dokumentert med sertifisering som ISO14001 eller lignende, og erfaring fra lignende oppdrag med detaljert beskrivelse av tidligere prosjekter inkludert verdi, tidspunkt og kontaktopplysninger for mottaker.

    NorgeKonkurranse15. mai 2024
    5. juni 2024(Utgått)
    600 000 kr
  3. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    RFI- Automatic document and picture understanding

    Direktoratet for Forvaltning og Økonomistyring trenger kunstig intelligens-kompetanse for å levere en løsning for automatisk håndtering av kvitteringer. Det som skal leveres er en AI-løsning som kan lese/skanne kvitteringer i ulike formater og foreslå passende verdier basert på disse, med mål om over 90% automatisering enten i appen selv eller ved hjelp av RPA (Robotic Process Automation).

    NorgePlanlegging12. okt. 2023
    11. okt. 2023(Utgått)
  4. Trondheim Kommune

    2023 - Markedsdialog: Vedlikeholdssystem for håndtering av lager, verksted, objekt register, arbeidsordre, sakkyndig kontroll, og generell vedlikeholdsoppfølging

    Trondheim Kommune trenger et vedlikeholdssystem for å effektivisere drift og oppfølging av lager, verksted og renseanlegg. Anbudet skal dekke levering av en løsning som gir oversikt og kontroll over beholdning, arbeidsordre, pliktig kontroll, fungerer som objektregister, samt håndtering av sakkyndig kontroll og vedlikeholdsoppfølging. Systemet må tillate selvbetjent skanning og kunne utveksle data med Trondheim kommunes ERP-system Agresso Unit4.

    NorgePlanlegging9. okt. 2023
    8. okt. 2023(Utgått)
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Konkurranse med forhandling - anskaffelse aksesspunkt Direktoratet for forvaltning og økonomistyring

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger aksesspunkt-tjenester for å levere sikker digital kommunikasjon over 3 år til en verdi av 12 000 000 NOK. Det skal inngås en avtale om levering og implementering av aksesspunkt som er en del av leverandørens hovedforretningsområde, med mulighet for utvidelse opp til totalt 5 år. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha høy kompetanse og erfaring med løsningen, samt ha levert og implementert denne type tjeneste tidligere.

    NorgeKonkurranse12. juli 2023
    1. sep. 2023(Utgått)
    12 000 000 kr
  6. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Intensjonskunngjøring – forlenge driftsavtale aksesspunkt

    DFØ inngikk i 2018, etter å ha gjennomført en åpen anbudskonkurranse, en avtale med Tietoevry (tidligere Evry) om leveranse av aksesspunkt tjenester. Kontraktstildelingen ble kunngjort på Doffin/TED med en verdi på 4,2 millioner for kontraktsperioden. Avtalen ble inngått for en periode på 3 (tre) år fra 28.6.2018. DFØ har opsjon på forlengelse av avtalen med 1 (ett) år + 1 (ett) år, slik at total avtalelengde var fem år. Begge opsjonene om forlengelse av avtalen er utløst av DFØ, og avtalen har en varighet frem til 28.6.2023. DFØ gjennomfører en intensjonskunngjøring med sikte på å forlenge avtalen med dagens leverandør Tietoevry om leveranse av aksesspunkt. Forlengelse av gjeldende avtale gjelder for perioden 28.juni 2023 – 30.juni 2024.

    NorgePlanlegging25. jan. 2023
    24. jan. 2023(Utgått)
    1 300 000 kr
  7. Skatteetaten

    20200036 Avtale på skanning av papiroppgaver

    Formål Kunden har behov for å få levert tjenester innen skanning av skattemeldinger med bilag på papir som angitt i kravspesifikasjonen (bilag 1). Kunden har gjennom flere år brukt store ressurser på å utvikle løsninger for elektronisk levering av skattemeldingen. Dette arbeidet har gitt gode resultater, og i 2019 leverte en overveiende del av alle nevnte grupper sin skattemelding elektronisk. Skattemeldinger som er levert på papir har de siste årene blitt skannet, og bildefil er deretter blitt behandlet av saksbehandlere i Kundens interne dataprogram for behandling av skattemeldinger. Denne kravspesifikasjonen er basert på at dagens løsning for skanning og formidling av image ønskes videreført. Dagens innleveringsfrister for skattemeldingen tilsier at den overveiende delen av mengden blir innsendt i perioden medio april til medio juni.

    NorgeResultat14. juli 2021
  8. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til markedsdialog - Kunstig intelligens i fakturabehandlingsprosesser

    DFØ jobber med å utrede muligheter for å effektivisere fakturaprosessen ved bruk av kunstig intelligens, spesielt med henhold til tolkning av papir- og e-postfaktura, kontering og feilhåndtering på faktura. DFØ har som mål å automatisere bildetolkning 40% og kontering med 70%. DFØ har tidligere publisert en skriftlig markedsundersøkelse (www.doffin.no/Notice/Details/2021-365282) men ønsker nå å gjennomføre en digital markedsdialog med aktører for å få et bedre innblikk i løsningene ved demonstrasjon og dialog. Påmelding sendes via meldingsfunksjonen i konkurransegjennomføringsverktøyet innen tirsdag 22.juni kl. 1200.

    NorgePlanlegging15. juni 2021
    14. juni 2021(Utgått)
  9. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    RFI - Kunstig intelligens i fakturabehandlingsprosesser

    DFØ jobber med å utrede muligheter for å effektivisere fakturaprosessen ved bruk av kunstig intelligens, spesielt med henhold til tolkning av papir- og e-postfaktura, kontering og feilhåndtering på faktura. DFØ har som mål å automatisere bildetolkning 40% og kontering med 70%. Med denne informasjonsforespørselen ønsker DFØ å identifisere mulige løsninger og få et innblikk i hva leverandører kan tilby i forhold til kunstig intelligens. Det er med bakgrunn i dette at DFØ inviterer markedsaktører til å besvare denne forespørselen. Besvarelsen på denne informasjonsforespørselen er ikke en del av en forestående anskaffelsesprosess og innebærer ingen forpliktelser fra DFØ eller leverandør. Det inviteres også til at leverandører opplyser DFØ om forhold og løsninger som er relevant for effektivisering av fakturaprosessen utenom punkter særskilt nevnt tidligere.

    NorgePlanlegging22. apr. 2021
    21. apr. 2021(Utgått)
  10. Skatteetaten

    20200036 Avtale på skanning av papiroppgaver

    Formål Kunden har behov for å få levert tjenester innen skanning av skattemeldinger med bilag på papir som angitt i kravspesifikasjonen (bilag 1). Kunden har gjennom flere år brukt store ressurser på å utvikle løsninger for elektronisk levering av skattemeldingen. Dette arbeidet har gitt gode resultater, og i 2019 leverte en overveiende del av alle nevnte grupper sin skattemelding elektronisk. Skattemeldinger som er levert på papir har de siste årene blitt skannet, og bildefil er deretter blitt behandlet av saksbehandlere i Kundens interne dataprogram for behandling av skattemeldinger. Denne kravspesifikasjonen er basert på at dagens løsning for skanning og formidling av image ønskes videreført. Dagens innleveringsfrister for skattemeldingen tilsier at den overveiende delen av mengden blir innsendt i perioden medio april til medio juni.

    NorgeKonkurranse6. juli 2020
    20. aug. 2020(Utgått)
    9 500 000 kr
  11. Skatteetaten

    RFI - Aksesspunkt for Enhanced PEPPOL / PEPPOL Payment

    Skatteetaten ønsker å kartlegge markedet for tilgjengelige aksesspunkt tjenester for å få et realistisk grunnlag for planleggingen av en mulig fremtidig implementasjon av Enhanced PEPPOL / PEPPOL Payment. Skatteetaten ønsker å evaluere markedet for å få bedre kjennskap til de ulike tilbyderes tjenester, samt egenskaper og egnethet for bruk av Skatteetaten. Etaten har også et ønske om å få oversikt over budsjettpriser på denne typen tjenester.

    NorgePlanlegging2. mars 2020
    1. mars 2020(Utgått)
  12. Fjellinjen AS

    Anskaffelse av Faktureringstjenester for Fjellinjen AS og Fjellinjen Utsteder AS

    Oppdragsgiver skal anskaffe en totalleverandør for fakturadistribusjon i Norge og utlandet, som opsjon ønskes også digital levering til andre skandinaviske land med hovedfokus på Sverige og Danmark. Fakturaer som ikke blir distribuert gjennom de elektroniske løsningene skal leveres på papir. Samtlige fakturaer skal også lagres i et søkbart fakturahotell som er integrert hos oppdragsgiver og som benyttes til oppslag.

    NorgeKonkurranse16. des. 2019
    16. jan. 2020(Utgått)
    68 000 000 kr