Telemark Fylkeskommune
Sak- og arkivsystem
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Bedriftsrådgivning
Vanylven kommune planlegger anskaffelsen av et skybasert saksbehandlingssystem som skal kunne eksportere arkivdelen til en ekstern arkivløsning, med funksjoner for politisk saksbehandling og opsjon på publisering av politiske saker og postliste. Kommunen inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi tilbakemelding og innspill før konkurransen kunngjøres, for å forstå leverandørmarkedet og strategier for fremtidig utvikling av saksbehandlingssystemer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProVanylven kommune planlegger å gjennomføre konkurranse på saksbehandlingssystem. Vanylven kommune ønsker et skybasert saksbehandlingssystem som kan eksportere arkivdelen til ekstern arkivløsning - for eksempel Documaster eller tilsvarende løsninger. Saksbehandlingssystemet må ha løsning for politiske saksbehandling, samt opsjon på publisering av politiske saker og postliste. Vi ønsker i utgangspunktet ikke skreddersøm, men systemet må i samsvar med offentlegloven, arkivloven og arkivforskriften og dekke det normale behovet en norsk kommune har for en slik løsning. Før konkurransen blir klargjort og kunngjort, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet og finne ut hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som blir lagt til grunn for videre utvikling av framtidige saksbehandlingssystem. I den forbindelse ønsker vi tilbakemelding fra aktuelle leverandører før konkurransen kunngjøres gjennom denne markedsundersøkelsen (RFI).
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Lørenskog Kommune planlegger anskaffelsen av et nytt fagsystem for NAV kommune og ønsker å undersøke hva markedet har å tilby. Interesserte leverandører inviteres til å besvare forespørselen om informasjon for å gi innspill til krav, ønsker og kostnader relatert til anskaffelsen.
Ikt Valdres Iks planlegger anskaffelsen av et nytt forretningssystem for renovasjonstjenester i Valdres og Hallingdal, med fokus på digitalisering og effektivitet. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å delta i en-til-en-møter som en del av markedsdialogen.
Novari Iks planlegger anskaffelsen av en løsning for kontraktsoppfølging mellom entreprenør og konsulent i fylkeskommunene. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen gjennom markedsundersøkelsen, som har som mål å samle informasjon om tilgjengelig funksjonalitet som kan dekke oppdragsgivers behov.
Ålesund kommune planlegger anskaffelsen av klientutstyr, inkludert PC-er, laptoper, tynne klienter, 2-i-1-enheter, skjermer og dockingstasjoner. Leverandører inviteres til å gi innspill til behov, krav og prismodell gjennom digitale markedsdialoger og 1:1-møter.