Brief

Bedriftsrådgivning

Vanylven kommune planlegger anskaffelsen av et skybasert saksbehandlingssystem som skal kunne eksportere arkivdelen til en ekstern arkivløsning, med funksjoner for politisk saksbehandling og opsjon på publisering av politiske saker og postliste. Kommunen inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi tilbakemelding og innspill før konkurransen kunngjøres, for å forstå leverandørmarkedet og strategier for fremtidig utvikling av saksbehandlingssystemer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Vanylven kommune planlegger å gjennomføre konkurranse på saksbehandlingssystem. Vanylven kommune ønsker et skybasert saksbehandlingssystem som kan eksportere arkivdelen til ekstern arkivløsning - for eksempel Documaster eller tilsvarende løsninger. Saksbehandlingssystemet må ha løsning for politiske saksbehandling, samt opsjon på publisering av politiske saker og postliste. Vi ønsker i utgangspunktet ikke skreddersøm, men systemet må i samsvar med offentlegloven, arkivloven og arkivforskriften og dekke det normale behovet en norsk kommune har for en slik løsning. Før konkurransen blir klargjort og kunngjort, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet og finne ut hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som blir lagt til grunn for videre utvikling av framtidige saksbehandlingssystem. I den forbindelse ønsker vi tilbakemelding fra aktuelle leverandører før konkurransen kunngjøres gjennom denne markedsundersøkelsen (RFI).

    Kontakt navn
    Arne Hvidsten
    Kontakt telefon
    +47
    Adresse
    Rådhusvegen 1, 6143 FISKÅ

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Markedsundersøkelse/RFI - Saksbehandlingssystem

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner