Telemark Fylkeskommune
Sak- og arkivsystem
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Bygg og anlegg
Oppdragsgiver gjennomfører en markedsundersøkelse med den hensikt å få oversikt over leverandør- og produktmarkedet. For nærmere informasjon om behovet og markedsundersøkelsen, se vedlagt markedsundersøkelse med tilhørende spørsmål.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver gjennomfører en markedsundersøkelse med den hensikt å få oversikt over leverandør- og produktmarkedet. For nærmere informasjon om behovet og markedsundersøkelsen, se vedlagt markedsundersøkelse med tilhørende spørsmål.
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Politiets Fellestjenester planlegger anskaffelsen av tilgang til offentlige og private informasjonsregistre. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å delta i en markedsundersøkelse.
Sandnes Kommune planlegger anskaffelsen av et økonomisystem til det offentlige med funksjonalitet for lønnsforhandlinger og ivaretagelse av klima- og miljø. Leverandører inviteres til å gi tilbakemelding på spørsmål angående lønnsforhandlingsfunksjonalitet og ivaretagelse av klima- og miljø i anskaffelsen, som beskrevet i den vedlagte markedsundersøkelsen.
Sandnes kommune planlegger anskaffelsen av en frittstående arkivkjerne som en SaaS-tjeneste, med fokus på tilstrekkelig sikkerhet for sensitive personopplysninger og mulighet til å arkivere informasjon fra mange fagsystemer og eksterne løsninger. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å se vedlagt markedsundersøkelse med vedlegg. Documaster AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Øvre Eiker Kommune planlegger anskaffelsen av et timeregistreringssystem med tilhørende moduler, som skal gi systemstøtte for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materielt forbruk, samt gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. Leverandører inviteres til å gi tilbakemelding gjennom denne markedsundersøkelsen (RFI) før konkurransen kunngjøres.