Anbudsoversikt for Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)