Anbudsoversikt for Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner