Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (NMBU) har inngått en rammeavtale med TRY Opt AS for levering av strategisk medierådgivning, medieplanlegging og fysiske innkjøp av medieplass i ulike mediekanaler. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 12 millioner kroner. Konkurransen vektla oppdragsspesifikk kompetanse med en fast kontaktperson og team, samt løsningsbeskrivelse, service, kapasitet og responstid. Seks leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Try Opt AS
Andre tilbydere
  • Atyp AS
  • Dentsu Norge AS
  • Mediabrands AS
  • Mindshare Norway AS
  • Vode AS
Kontraktsverdi
12 000 000 kr

Om anbudet

    NMBU har behov for strategisk medierådgivning, medieplanlegging og fysiske innkjøp av medieplass i ulike mediekanaler.

    Kontakt navn
    Magnus Dagestad
    Kontakt telefon
    +47 67 23 00 00
    Adresse
    Universitetstunet 3, 1433 ÅS

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Løsningsbeskrivelse, service, kapasitet og responstid.

    Beskrivelse

    Beskrivelse av fast kontaktperson, samt fast team av personell som skal gjennomføre leveransene. Ikke CV

    Beskrivelse

    Prisskjema med timepris på flere konsulenttyper, angitt med estimert antall timer.

Se hele utlysningen

Tittel
Mediekjøp - Rammeavtale
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Varighet
2 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner