Anbudsoversikt for Mediekjøp - Rammeavtale

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (NMBU) har inngått en rammeavtale med TRY Opt AS for levering av strategisk medierådgivning, medieplanlegging og fysiske innkjøp av medieplass i ulike mediekanaler. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 12 millioner kroner. Konkurransen vektla oppdragsspesifikk kompetanse med en fast kontaktperson og team, samt løsningsbeskrivelse, service, kapasitet og responstid. Seks leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Try Opt AS
Andre tilbydere
  • Atyp AS
  • Dentsu Norge AS
  • Mediabrands AS
  • Mindshare Norway AS
  • Vode AS
Kontraktsverdi
12 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Mediekjøp - Rammeavtale
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1
Løsningsforslag
Løsningsbeskrivelse, service, kapasitet og responstid.
Tildelingskriterium 2
Oppdragsspesifikk kompetanse
Beskrivelse av fast kontaktperson, samt fast team av personell som skal gjennomføre leveransene. Ikke CV
Tildelingskriterium 3
Pris og kostnader
Prisskjema med timepris på flere konsulenttyper, angitt med estimert antall timer.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner