Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner. Ordningen vil gjelde for kjøp av møbler over kr 60 000 eks. mva. Kjøp under kr 60 000 eks. mva. foretas på rammeavtale
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Asker Kommune har utlyst en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for brukte møbler og inventar, som består av tre deler: kjøp av brukte møbler med tilhørende tjenester for en verdi på 100 000 kroner eller mer, rehabilitering av kommunens brukte møbler, og salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Denne DPS er identisk med de som er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under 100 000 kroner dekkes via egne rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter tjenester innen reparasjon og vedlikehold av møbler. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.
Fredrikstad Kommune inviterer til begrenset konkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler og inventar til kommunene Fredrikstad og Hvaler. Anskaffelsen gjelder leveranse av møbler, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til kredittvurdering, skatteattest og firmaattest. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Sarpsborg Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av brukte møbler og tilhørende tjenester i Viken. Anskaffelsen omfatter møbler, inventar, husholdningsmaskiner og rengjøringsmidler, og er en del av en begrenset konkurranse. Leverandører må oppfylle kvalifikasjonskravene knyttet til tekniske og faglige kvalifikasjoner, samt økonomisk og finansiell soliditet. Detaljer om tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finnes i anskaffelsesdokumentene.