Anbudsoversikt for Møbler til Helsehuset Stella Maris

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale på levering og montering av møbler og inventar til det nyoppførte Helsehuset Stella Maris. Anskaffelsen gjelder løst inventar og møbler som skal brukes til innredning av Helsehuset Stella Maris (hovedleveransen). Innflytting og levering av inventar vil skje fra fra nyttår 2021. Videre skal rammeavtalen dekke Helsehusets behov for møbler de neste fire årene. Avtalen gjelder derfor også suppleringskjøp i etterkant av hovedleveransen med tilgang til reserve- og slitedeler. Oppdragsgiver har valgt å dele opp anskaffelsen i to delkontrakter: 1. Kontor-og møteromsmøbler mm. inkl. cafè og annet publikumsareal, frittstående bokreoler og typiske bibioteksmøbler 2. Helsemøbler, herunder alt til beboerrom og fellesstuene på sjukeheimen

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner