Spordrift AS
Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innenfor IT
Spordrift AS trenger bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie for å levere IT-tjenester.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Kolumbus AS har inngått avtale med Ecit Solutions Its AS for kompetanse til å levere montering, drift og vedlikehold av skjermer og IT-utstyr. Anbudets vekting var kvalitet: 50% og pris: 50%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProMontering, drift og vedlikehold av skjermer og IT-utstyr
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalitet
Spordrift AS trenger bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie for å levere IT-tjenester.
Narvik Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for innkjøp av Chromebooks, PC-er, skjermer og annet relevant datatilbehør, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Dette gir leverandører muligheten til å kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne kategorien. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av PCer, skjermer og mobile enheter. Innkjøpsordningen skal dekke følgende produktgrupper: - Stasjonære og bærbare PCer - Skjermer og annet tilleggsutstyr - Tjenester knyttet til leveransen (installasjonstjenester og garanti/reparasjon) - Mobiltelefoner med tilleggsutstyr - Nettbrett med tilleggsutstyr Klikk her https://permalink.mercell.com/166748760.aspx
Kriminalomsorgsdirektoratet trenger IKT og prosjektledelseskompetanse for å levere konsulenttjenester over 48 måneder til en verdi av 60 000 000 NOK.
Stiftelsen Design Og Arkitektur Norge trenger drift og forvaltning av IT-infrastruktur i Oslo. Formålet med avtalen er å sikre stabil og sikker IT-drift, god brukeropplevelse, samt effektiv støtte for både felles og fagspesifikke systemer, med særlig vekt på høy oppetid, fleksibel brukerstøtte og kompetanse innen Microsoft 365-plattformen. Tildelingskriteriene er løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet (35%), implementering (5%), service og oppdragsspesifikk kompetanse (15%), priser og kostnader (15%), og miljø (30%).