Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    50324000 Støttetjenester til PCer

Viser 1-23 av 23 resultater

  1. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Tilgangstyring internett

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger et tilgangsstyringssystem for sikker internettilgang for elever, som skal administreres av lærere. Systemet skal gi lærerne mulighet til å styre elevenes internettilgang, inkludert funksjonalitet for å åpne og stenge internettilgangen etter behov, for å sikre et trygt og produktivt læringsmiljø. Det er ingen miljøkriterier som tildelingskriterium, da tjenesten er nettbasert og har ubetydelig klimaavtrykk. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra minimum ett relevant oppdrag med tilsvarende omfang de siste tre år.

    NorgeKonkurranse25. apr. 2025
    5. juni 2025(13 dager)
  2. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Kjøp av PC, skjermer, nettbrett, macOS-produkter og iPad m.m.

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har inngått en rammeavtale med Dustin Norway AS for levering av PCer, skjermer, nettbrett, iPad og MacOS-produkter, samt ombrukstjenester og reparasjonstjenester både innenfor og utenfor garantiordningen. Avtalen gjelder for en periode på 4 år og har en total kontraktsverdi på 1,06 milliarder kroner. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.

    NorgeResultat20. feb. 20251 500 000 000 kr
  3. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Kjøp av PC, skjermer, nettbrett, macOS-produkter og iPad m.m.

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har avlyst konkurransen for kjøp av PCer, skjermer, nettbrett, iPad og MacOS produkter m.m. i Oslo over 4 år til en verdi av 1 060 000 000 NOK. Anbudets vekting var 20.59% for totalpris basissortiment/tilleggssortiment/skjermer, 2.94% for tilleggsutstyr, 0.59% for øvrige skjermmodeller, 2.35% for ombrukstjeneste, 2.94% for reparasjonstjenester, 5.88% for spesifisert produkt/løsning, 5.88% for egnethet i bruk, 17.65% for ombruk og reparasjon, 26.47% for totalsum basissortiment/standard sortiment, 4.12% for iPad opsjonsmodeller, 2.35% for Mac opsjonsmodeller, 1.76% for tilleggsutstyr originalt, 2.35% for tilleggsutstyr andre produsenter, 2.35% for ombrukstjeneste, og 1.76% for reparasjonstjenester.

    NorgeResultat7. nov. 20241 500 000 000 kr
  4. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK 2024-207 Rammeavtale for kjøp av Appleutstyr til NRK

    Norsk Rikskringkasting AS trenger leverandører for å levere Appleutstyr over 12 måneder til en verdi av 50 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale for kjøp av spesifikt utstyr fra Apple som er nødvendig i NRKs produksjon av medieinnhold, både direkte og indirekte. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en miljø- og bærekraftstrategi, samt være autorisert forhandler og serviceleverandør av Apple (AAR og AASP). Anbudets vekting er prisnivå og modeller 75%, kvalitet 25%.

    NorgeKonkurranse8. feb. 2024
    11. mars 2024(Utgått)
    50 000 000 kr
  5. Norsk Rikskringkasting AS

    MA3622-23E - Rammeavtale for kjøp av sluttbrukerutstyr og tjenester

    Norsk Rikskringkasting AS trenger operasjonell leasing og kjøp av sluttbrukerutstyr samt tilhørende tjenester for å levere en komplett løsning over 24 måneder til en verdi av 150 000 000 NOK. Det skal leveres PC-er, Mac-er, PC-monitorer og annet datatilbehør med full livssyklustjeneste inkludert logistikk, installasjon, support og avhending. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge miljøledelsessertifikater og ha tilgang på kvalifisert teknisk personell eller enheter for kvalitetskontroll.

    NorgeKonkurranse12. jan. 2024
    12. feb. 2024(Utgått)
    150 000 000 kr
  6. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - Invitasjon til markedsdialog - Statlig fellesavtale om kjøp av PC-utstyr

    I henhold til Statens innkjøpssenters Kategoristrategi IKT skal det gjennomføres en anskaffelse for å etablere en ny statlig fellesavtale for PC-utstyr, som dekker både PC-klienter, PC-skjermer og tilleggsutstyr. Anskaffelsen omfatter kjøp av PC-klienter, PC-skjermer og tilleggsutstyr. For å dekke et bredere varebehov i statlige virksomheter, vil vi inkludere Mac (stasjonær og bærbar) som en del av standardsortimentet for denne fellesavtalen. For å ivareta konkurransesituasjonen i markedet vil det gjøres ved å opprette to delkontrakter; én for PC-klienter, skjermer og tilleggsutstyr og én for Mac og tilleggstjenester. Det er anledning til å gi tilbud på deler av Fellesavtalens omfang. Tilbydere som ønsker å kun levere tilbud på en av delkontraktene har anledning til å gjøre dette. Tilbydere som ønsker å levere tilbud på begge delkontraktene står fritt til å gjøre dette.

    NorgePlanlegging16. juni 2022
    15. juni 2022(Utgått)
    4 300 000 000 kr
  7. Tolletaten

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av klienter og periferiutstyr, med tilhørende tjenester

    Tolletaten v/Tolldirektoratet har gjennomført åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av klienter og periferiutstyr med tilhørende tjenester (End User Computing). Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av klienter og periferiutstyr med tilhørende tjenester de neste årene. Utstyr skal kunne leveres til alle Tolletatens lokasjoner.

    NorgeResultat23. sep. 2021
  8. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    NorgeResultat24. okt. 2019
  9. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtaler for kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester

    Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke DSS’ og departementsfellesskapets behov for IKT-utstyr og tilknyttede tjenester i de neste årene. Kunden ønsker dedikerte leverandør(er) som bidrar med kapasitet og kompetanse for å sikre at eksisterende og nye tjenester leveres til DSS' kunder og det forventes at valgt(e) leverandør(er) framstår som en aktiv partner i dette. Denne anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: PC-klient, tilhørende utstyr og tjenester 2. Delkontrakt II: Møteromsutstyr og tilhørende tjenester 3. Delkontrakt III: Datasenterutstyr, nettverk og tilhørende tjenester

    NorgeKonkurranse12. apr. 2019
    20. mai 2019(Utgått)
    1 350 000 000 kr
  10. Asker Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Rammeavtale kjøp bærbar og stasjonær PC, chromebooks m.v. og tilhørende tjenester

    Anskaffelsens formål er å etablere rammeavtale med én leverandør av stasjonær og bærbar PC (herunder chromebooks, som er standardisert for skoleelever), tynnklienter, skjermer, enkle nettverksskrivere (ikke MFP) og øvrig relatert tilbehør som tastatur, mus, kabler etc. Det skal også ytes relaterte tjenester som tanking av image, oppsett på arbeidsplasser, enkel support m.v. Leverandøren skal også kunne gi kjøpsbistand, herunder bistand til å gjøre miljømessig gode avrop på avtalen.

    NorgeResultat24. jan. 2019
  11. Asker Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Rammeavtale kjøp bærbar og stasjonær PC, chromebooks m.v. og tilhørende tjenester

    Anskaffelsens formål er å etablere rammeavtale med én leverandør av stasjonær og bærbar PC (herunder chromebooks, som er standardisert for skoleelever), tynnklienter, skjermer, enkle nettverksskrivere (ikke MFP) og øvrig relatert tilbehør som tastatur, mus, kabler etc. Det skal også ytes relaterte tjenester som tanking av image, oppsett på arbeidsplasser, enkel support m.v. Leverandøren skal også kunne gi kjøpsbistand, herunder bistand til å gjøre miljømessig gode avrop på avtalen.

    NorgeKonkurranse19. okt. 2018
    20. nov. 2018(Utgått)
    95 000 000 kr
  12. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Invitasjon til markedsdialog - Kjøp av IKT-utstyr og tilhørende tjenester til DSS og departementfellesskapet

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) inviterer potensielle leverandører av IKT-utstyr og tilhørende tjenester til markedsdialog og påfølgende 1-til-1-møter. Markedsdialogen omfatter en dialogkonferanse hvor DSS vil redegjøre for sitt behov for IKT-utstyr og tilhørende tjenester. Dialogkonferansen vil bli avholdt 9. oktober 2018 og er en del av en dialog og samhandling med markedet/leverandørene for å avklare mulighetene i markedet, da særlig med tanke på kjøp av IKT-utstyr som en tjeneste samt hva som er en hensiktsmessig oppdeling av IKT-utstyr i ulike avtaler.

    NorgePlanlegging25. sep. 2018
    24. sep. 2018(Utgått)
  13. Dovre Kommune

    Rammeavtale for kjøp av IKT-utstyr

    Oppdragsgivar ønsker å inngå rammeavtale som skal dekke innkjøpssamarbeidet i Nord-Gubrandsdalens behov for IKT-utstyr i avtaleperioden. Avtalen skal omfatte følgjande utstyr: - Bærbare datamaskiner og tilbehør - Stasjonære datamaskiner og tilbehør - Nettbrett og tilbehør - Skrivere og skannere - Servere, lagring og nettverk - Lyd og bilde - Programvare For meir informasjon om anskaffingas innhald vises det til del III SSA-K bilag 1 Oppdragsgivars spesifikasjon.

    NorgeKonkurranse29. nov. 2017
    5. jan. 2018(Utgått)
    6 000 000 kr
  14. Skatteetaten

    Desentralt Utstyr og Brukerstøtte - Invitasjon til dialogkonferanse

    Formålet med kunngjøringen er å invitere til en dialogprosess mellom Skatteetaten og leverandører angående potensiell tjenesteutsetting av områdene desentralisert utstyr og brukerstøtte. I den forbindelse ønsker Skatteetaten å invitere til en dialogkonferanse og én-til-én møter for å involvere markedet i sine behov og planer, samt søke innspill om hvordan behovene kan løses på best mulig måte. Med desentralisert utstyr menes: Personlig arbeidsplassutstyr og publikumsløsninger, Video/AV/IP-telefoni og Print/skann/kopi. Med brukerstøtte menes IT-support Dersom hovedprosjektet blir besluttet gjennomført vil dette kunne resultere i en anskaffelse innen området fra høsten 2017. Dialogkonferansen avholdes 27.april og frist for påmelding til denne er 21.april. Se vedlagte dokument for detaljert informasjon.

    NorgePlanlegging8. apr. 2017
    7. apr. 2017(Utgått)