Anbudsoversikt for Rammeavtale kjøp bærbar og stasjonær PC, chromebooks m.v. og tilhørende tjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Husholdningsapparater og elektronikk
Anskaffelsens formål er å etablere rammeavtale med én leverandør av stasjonær og bærbar PC (herunder chromebooks, som er standardisert for skoleelever), tynnklienter, skjermer, enkle nettverksskrivere (ikke MFP) og øvrig relatert tilbehør som tastatur, mus, kabler etc. Det skal også ytes relaterte tjenester som tanking av image, oppsett på arbeidsplasser, enkel support m.v. Leverandøren skal også kunne gi kjøpsbistand, herunder bistand til å gjøre miljømessig gode avrop på avtalen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale kjøp bærbar og stasjonær PC, chromebooks m.v. og tilhørende tjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 95 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: 1. norske selskaper: firmaattest 2. utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Se for øvrig dokument "konkurransebestemmelser" pkt. 3 flg.
Krav: leverandøren skal ha økonomisk kapasitet/gi trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Asker kommune vil på egenhånd innhente rating fra Bisnode Norge AS. Dersom leverandøren av gyldige grunner ikke kan fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har bedt om - kan han godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver etter en nærmere vurdering kan akseptere/anser egnet. Se for øvrig dokument "konkurransebestemmelser" pkt. 3 flg.
Krav: Leverandøren må ha god erfaring med tilsvarende anskaffelser. Ved vurdering av tilsvarende leveranser vil det bli lagt mer vekt på at leveransen er av lik karakter hva angår varer og tjenester enn verdi. Dokumentasjonskrav: Oversikt over de viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Se for øvrig dokument "konkurransebestemmelser" pkt. 3 flg.