Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30213100 Bærbare datamaskiner

Viser 1-25 av 413 resultater

  1. Innlandet Fylkeskommune

    PC og nettbrett for ansatte (konkurransedokumenter på høring)

    Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for levering av PC og nettbrett med tilbehør til ansatte, med en estimert total verdi på 60 millioner kroner. Leverandører inviteres til å kommentere utdrag av Innlandet fylkeskommunes foreløpige konkurransegrunnlag for å gi innspill til anskaffelsen. Atea AS har sannsynligvis kontrakten i dag.

    Planlegging1. des. 2025
    15. des. 2025(7 dager)
    60 000 000 kr
  2. Sandnes Kommune

    Anskaffelse av klientutstyr (1) (1) (1)

    Sandnes Kommune, sammen med Rogaland Fylkeskommune, Randaberg kommune, Tannhelse Rogaland, Kolumbus AS (inkludert Bysykkelen AS), Rogaland Brann og Redning IKS (RBR), og RitS (IT-samarbeid bestående av Strand kommune, Hjelmeland kommune, Sauda kommune, og Suldal kommune), trenger en rammeavtale for kjøp av klientutstyr, nettbrett og tilhørende utstyr over 2 år, med en maksimal totalverdi på 227 millioner kroner. Dette omfatter stasjonært og portabelt klientutstyr, skjermer, nettbrett, fysiske servere og backup-produkter. Tjenestene skal leveres i Rogaland. Atea AS har sannsynligvis kontrakten i dag.

    Konkurranse26. nov. 2025
    9. jan. 2026(32 dager)
    227 000 000 kr
  3. Øygarden Kommune

    Kontraktstildeling - Rammeavtale for kjøp av IT-utstyr

    Øygarden kommune har på vegne av kommunene Øygarden, Askøy, Voss og Sogndal inngått en rammeavtale med Advania Norge AS, Bedriftssystemer AS og Voss Kommunikasjon AS for kjøp av IT-utstyr. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i inntil ytterligere to år, totalt maksimalt fire år, og leveransen skjer i Vestland. Kvalitet (30%) og service (20%) ble vektlagt i tillegg til pris (50%). Fem leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat11. nov. 2025
  4. Trøndelag Fylkeskommune

    Invitasjon til markedsdialog i forbindelse med rammeavtale for IT utstyr til Trøndelag fylkeskommune

    Trøndelag fylkeskommune planlegger anskaffelsen av en ny rammeavtale for levering av IT-utstyr og ønsker innspill fra markedet for å utforme en best mulig anskaffelse. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill til behovsdekning, bærekraft, innovasjon og konkurranse. Elkjøp Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.

    Planlegging24. okt. 2025
    14. nov. 2025(Utgått)
  5. Gran Kommune

    Konkurranse - Rammeavtale – Kjøp av IKT utstyr

    Gran kommune trenger IKT-hardware og tilhørende lisenser for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 70 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovene til Gran og Lunner kommuner, og levering skal skje innenfor disse kommunenes geografiske områder. Formålet er å standardisere utstyrsparken, forenkle drift, service, vedlikehold, administrasjon og anskaffelse. Det skal inngås kontrakt med én leverandør, og avtalen gjelder ikke for mobiltelefoner og multifunksjonsmaskiner.

    Konkurranse25. sep. 2025
    28. okt. 2025(Utgått)
    70 000 000 kr
  6. Åsnes Kommune

    25/742 - Anskaffelse av IT-Utstyr til undervisning i musikkproduksjon (studiobruk)

    Åsnes Kommune trenger 12 bærbare computere til undervisning i musikkproduksjon i lydstudio, med en maksimal totalverdi på 140 000 kroner. Laptopene må være kompatible med studioets arbeidsflyt og fungere i et større økosystem. Prosjektet har en varighet på 2 måneder og skal leveres i Innlandet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt.

    Konkurranse30. juli 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
    140 000 kr
  7. Vestland Fylkeskommune

    Rammeavtale elev-pc til elevar i Vestland fylke

    Vestland fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Komplett Services AS for levering av datamaskiner til elever i Vestland fylke, samt mulighet for skolene til å kjøpe klassesett for utlån. Avtalen har en maksimal total verdi på 250 millioner kroner og en varighet på 4 år. Det er stilt krav til kvalitet og levetid på PC-ene, inkludert 3 års garanti og mulighet for reparasjon og utskifting av deler, for å sikre en høy klima- og miljøeffekt. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat10. juli 2025250 000 000 kr
  8. Sandnes Kommune

    Markedsundersøkelse - Klima og miljøhensyn i klientanskaffelsen

    Sandnes kommune planlegger anskaffelsen av klientutstyr og ønsker tilbakemelding fra markedet om hvordan klima og miljø best kan integreres i anskaffelsen. Leverandører oppfordres til å gi innspill som vil bli vurdert for å fastsette krav og kriterier som sikrer tilstrekkelig hensyn til klima- og miljøaspekter. Nærmere informasjon finnes i den vedlagte markedsundersøkelsen.

    Planlegging20. juni 2025
    22. aug. 2025(Utgått)
  9. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2025-065 Ansatt-pc, Apple-produkter og tilleggsutstyr -markedsdialog

    Møre og Romsdal Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av moderne og pålitelig IKT-utstyr til sine ansatte, inkludert stasjonære og bærbare datamaskiner samt tilhørende periferiutstyr. Leverandører oppfordres til å gi skriftlig tilbakemelding på forespørselen via Mercell for å delta i markedsdialogen, som vil hjelpe oppdragsgiver med å vurdere behovet for videre dialog med markedet.

    Planlegging19. juni 2025
    1. okt. 2025(Utgått)
    60 000 000 kr
  10. Sandnes Kommune

    Anskaffelse av klientutstyr (1) (1)

    Sandnes kommune, sammen med Rogaland Fylkeskommune, Randaberg kommune, Tannhelse Rogaland, Kolumbus AS, Rogaland Brann og Redning IKS, og RitS, har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av klientutstyr, inkludert stasjonært og portabelt utstyr, nettbrett, fysiske servere og backup-produkter, med en estimert totalverdi på 227 millioner kroner over 2 år. Konkurransen ble avlyst på grunn av behovsendring, og det var mottatt 13 tilbud. Leveransen skulle skje i Rogaland.

    Resultat5. juni 2025227 000 000 kr
  11. Trv Gruppen AS

    Kjøp av IT utstyr (2. gangs utlysning)

    TRV Gruppen AS trenger en leverandør for en rammeavtale over 5 år med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner for kjøp av IT-utstyr til konsernet i Trøndelag. Avtalen skal sikre fleksibilitet for fremtidige teknologiske endringer og behov, samt kostnadseffektiv anskaffelse av et bredt spekter av IT-produkter som oppfyller relevante lovkrav og bransjestandarder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig etablert foretak.

    Konkurranse13. mai 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  12. Sandnes Kommune

    Anskaffelse av klientutstyr (1)

    Sandnes kommune, sammen med Rogaland Fylkeskommune, Randaberg kommune, Tannhelse Rogaland, Kolumbus AS, Rogaland Brann og Redning IKS, og RitS, har avlyst konkurransen om en rammeavtale for anskaffelse av klientutstyr, inkludert stasjonært og portabelt utstyr, nettbrett, skjermer, fysiske servere og backup-produkter, med en planlagt varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 184 millioner kroner. Avlysningen skyldes en behovsendring hos oppdragsgiverne.

    Resultat25. apr. 2025184 000 000 kr
  13. Vefsn Kommune

    Rammeavtale iPad med tilbehør

    Vefsn Kommune trenger en rammeavtale for levering av iPad-er med tilbehør, hovedsakelig til bruk i skolen fra 1-10. trinn, samt til andre avdelinger i Vefsn kommune. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Kommunen vil umiddelbart bestille over 1300 iPad-er etter avtalesignering, som må leveres innen 4. august 2025. Leverandøren må ha minimum 3-års erfaring fra lignende avtaler med offentlig oppdragsgiver, og kan dokumentere kvalitetssikrings- og miljøledelsestiltak med ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer. Kvalifikasjonskrav inkluderer også økonomisk kapasitet tilsvarende opp til to ganger kontraktens anslåtte verdi, samt tilstrekkelig soliditet med rating A. Leveransene vil være avhengig av kommunens behov, som kan variere i kontraktsperioden.

    Konkurranse24. apr. 2025
    30. apr. 2025(Utgått)
    10 000 000 kr
  14. Kinn Kommune

    iPad og opplæringsdager til oppvekstsektoren i Kinn kommune

    Kinn Kommune trenger en rammeavtale for levering av rundt 1100 iPad-er over 2 år, med en maksimal totalverdi på 6,6 millioner kroner. Avtalen inkluderer også opplæringsdager, hvor leverandøren må være sertifisert kursholder og kursene skal holdes på norsk. Det er krav om en sikker retur- og gjenkjøpsordning for iPad-ene, hvor fraktkostnader for retur skal dekkes av leverandøren, samt sikker sletting av informasjon på mottatte enheter. Leveransen skal skje i Vestland. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av minst 3 referanseprosjekter med lignende leveranser til kommuner eller større virksomheter i Norge, samt dokumentasjon av kvalitetssystem og miljøledelsessystem, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon.

    Konkurranse11. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
    6 600 000 kr
  15. Eidsiva Energi AS

    Rammeavtale IT- og nettverksutsyr

    Eidsiva Energi AS trenger en rammeavtale for kjøp av bærbart IT-utstyr, inkludert datamaskiner, mobile enheter med tilbehør og tilhørende forbruksmateriell, med en maksimal totalverdi på 360 millioner kroner over 8 år. Leverandøren skal tilby et standardsortiment tilgjengelig via en web-basert portal, og avtalen gjelder også for Eidsiva Energis heleide datterselskaper. Det kreves at leverandøren har et dokumentert kvalitets- og miljøledelsessystem, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon, samt erfaring fra 3 relevante leveranser de siste 4 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse9. apr. 2025
    27. mai 2025(Utgått)
    360 000 000 kr