Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30231300 Dataskjermer

Viser 1-25 av 327 resultater

  1. Drammen Kommune

    Løsning for samhandling og pasientflyt ved bruk av digitale tavler for Drammen kommune

    Drammen kommune trenger en løsning for samhandling og pasientflyt ved bruk av digitale tavler, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner over 4 år. Løsningen skal fungere som et administrativt støtteverktøy for å øke pasientsikkerheten, forbedre pasientflyten, gi god oversikt og prosessstøtte, samt forenkle og effektivisere arbeidshverdagen. Dette innebærer å muliggjøre økt samhandling og trygg informasjonsdeling, slik at ansatte får tilgang til kritisk informasjon i sanntid og kan levere koordinerte, effektive og trygge tjenester. Løsningen skal bidra til å løse utfordringer knyttet til mangelfull samhandling og informasjonsdeling mellom systemer, samt gi god oversikt over viktige oppgaver og prosessstøtte for å harmonisere arbeidsprosesser og strukturere arbeidsoppgaver.

    Konkurranse4. des. 2025
    12. jan. 2026(35 dager)
    5 000 000 kr
  2. Øygarden Kommune

    Kontraktstildeling - Rammeavtale for kjøp av IT-utstyr

    Øygarden kommune har på vegne av kommunene Øygarden, Askøy, Voss og Sogndal inngått en rammeavtale med Advania Norge AS, Bedriftssystemer AS og Voss Kommunikasjon AS for kjøp av IT-utstyr. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i inntil ytterligere to år, totalt maksimalt fire år, og leveransen skjer i Vestland. Kvalitet (30%) og service (20%) ble vektlagt i tillegg til pris (50%). Fem leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat11. nov. 2025
  3. Trøndelag Fylkeskommune

    Invitasjon til markedsdialog i forbindelse med rammeavtale for IT utstyr til Trøndelag fylkeskommune

    Trøndelag fylkeskommune planlegger anskaffelsen av en ny rammeavtale for levering av IT-utstyr og ønsker innspill fra markedet for å utforme en best mulig anskaffelse. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill til behovsdekning, bærekraft, innovasjon og konkurranse. Elkjøp Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.

    Planlegging24. okt. 2025
    14. nov. 2025(Utgått)
  4. Gran Kommune

    Konkurranse - Rammeavtale – Kjøp av IKT utstyr

    Gran kommune trenger IKT-hardware og tilhørende lisenser for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 70 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovene til Gran og Lunner kommuner, og levering skal skje innenfor disse kommunenes geografiske områder. Formålet er å standardisere utstyrsparken, forenkle drift, service, vedlikehold, administrasjon og anskaffelse. Det skal inngås kontrakt med én leverandør, og avtalen gjelder ikke for mobiltelefoner og multifunksjonsmaskiner.

    Konkurranse25. sep. 2025
    28. okt. 2025(Utgått)
    70 000 000 kr
  5. Statsbygg

    Prosjekt 1185602 VTM-BUT Audiovisuelt utstyr, multimedia og IKT – Kvalifisering

    Statsbygg trenger audiovisuelt utstyr, multimedia og IKT-relaterte produkter til det nye Vikingtidsmuseet på Bygdøy i Oslo. Anskaffelsen inkluderer levering av teknisk maskinvare og mediesystemer for digitale besøksopplevelser og publikumsinformasjon, som projektorer, skjermer, høyttalere, datamaskiner, servere, avspillingsutstyr, interaksjonselementer, omformere, forsterkere, kontrollsystemer, kameraer, kabler, lisenser, samt monteringsarbeid og testing. Museet vil ha mer enn 9 000 m² publikumsområder, hvorav omtrent 5 500 m² er utstillingsområder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at tilbyder må ha et lovlig etablert foretak. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse27. juni 2025
    11. aug. 2025(Utgått)
  6. Universitetet I Oslo

    Digital skilting for UiO - Digital Signage for UiO

    Universitetet i Oslo har inngått en rammeavtale med Atea AS for levering, installasjon og drift av digital skilting, inkludert dørskilt og infoskjermer, ved UiOs bygninger og fasiliteter i Oslo. Avtalen har en total verdi på 1 300 000 kroner og skal støtte UiOs miljø- og bærekraftmål ved å fremme energieffektive og miljøvennlige løsninger. Det var krav om integrasjoner mot eksisterende systemer som Exchange, samt støtte for sanntidsdata og universell utforming. To leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat26. juni 2025
  7. Norsk Rikskringkasting AS

    Digitalt bygg - Trondheim og Stavanger - Kvalifisering

    Norsk Rikskringkasting AS (NRK) trenger levering av møteromsutstyr, bookingløsning, informasjonsskjermer og et felles toppsystem for integrasjon og administrasjon av teknologiske løsninger i forbindelse med flytting til nye lokaler i Trondheim og Stavanger. Anskaffelsen, som har en varighet på 4 måneder, inkluderer også en opsjon for lås til skap, men denne vil ikke påvirke evalueringen av tilbudene. Formålet er å sikre en effektiv utnyttelse av mindre fysisk plass gjennom moderne teknologiske løsninger under konseptet «Digitalt bygg». Leverandører oppfordres til å tilby konkurransedyktige priser, spesielt for opsjonen, og det er ingen kvalifikasjonskrav utover registrering i et faglig register i leverandørens medlemsstat. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse16. juni 2025
    30. juni 2025(Utgått)
  8. Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (dio)

    Løsning til møteromsbooking med tilhørende utstyr

    Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (DIO) trenger en SaaS-løsning for møteromsbooking med tilhørende tjenester og noe utstyr, inkludert skjermer, for en kontraktsperiode på 2 år med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner. Formålet med anskaffelsen er å administrere møterom og fellesrom på en strømlinjeformet måte, både i det nye regjeringskvartalet og i andre bygg. Systemet skal gi møteromsansvarlige og brukere mulighet til å booke rom med tilgang til ett eller flere av rommene som administreres av systemet. Anskaffelsen er lokalisert i Oslo, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.

    Konkurranse10. juni 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
    9 000 000 kr
  9. Trv Gruppen AS

    Kjøp av IT utstyr (2. gangs utlysning)

    TRV Gruppen AS trenger en leverandør for en rammeavtale over 5 år med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner for kjøp av IT-utstyr til konsernet i Trøndelag. Avtalen skal sikre fleksibilitet for fremtidige teknologiske endringer og behov, samt kostnadseffektiv anskaffelse av et bredt spekter av IT-produkter som oppfyller relevante lovkrav og bransjestandarder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig etablert foretak.

    Konkurranse13. mai 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  10. Ikt Nordfjord

    Rammeavtale IT-brukarutstyr

    Ikt Nordfjord trenger en rammeavtale for levering av IT-brukarutstyr over 4 år, med en maksimal totalverdi på 200 millioner kroner. Avtalen omfatter bærbare og stasjonære datamaskiner, skjermar, nettbrett, mobiltelefonar og annet tilgrensende IT-utstyr, men ekskluderer iPad for oppvekst i Kinn kommune. Leverandøren må ha dokumenterte rutiner for oppfølging av sitt leverandørledd, inkludert miljømessige og etiske krav, og må kunne dokumentere relevante oppdrag de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse11. mars 2025
    15. apr. 2025(Utgått)
    200 000 000 kr
  11. Trv Gruppen AS

    Kjøp av IT utstyr

    TRV Gruppen AS søker å inngå en rammeavtale for kjøp av IT-utstyr over 5 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter et bredt spekter av IT-produkter som skal være av alminnelig god kvalitet og egnet til daglig bruk, i tråd med relevante lover og bransjestandarder. Leveransen skal skje i Trøndelag. Det kreves at leverandøren har et kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med ISO 9001:2015, samt miljøledelsestiltak for å redusere negativ miljøpåvirkning. Leverandøren må også ha erfaring fra lignende oppdrag, dokumentert gjennom referanser fra de siste tre årene. Det er viktig at leverandøren følger TRV Gruppens etiske retningslinjer og har systemer for ansvarlig næringsliv i henhold til FNs og OECDs retningslinjer.

    Konkurranse5. mars 2025
    10. apr. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  12. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Kjøp av PC, skjermer, nettbrett, macOS-produkter og iPad m.m.

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har inngått en rammeavtale med Dustin Norway AS for levering av PCer, skjermer, nettbrett, iPad og MacOS-produkter, samt ombrukstjenester og reparasjonstjenester både innenfor og utenfor garantiordningen. Avtalen gjelder for en periode på 4 år og har en total kontraktsverdi på 1,06 milliarder kroner. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat20. feb. 20251 500 000 000 kr
  13. Gjøvik Kommune

    118134-1 Rammeavtale for kjøp av IKT-utstyr for Gjøvikregionen

    Gjøvik Kommune har inngått en rammeavtale med Atea AS for levering av IKT-utstyr til brukere og virksomheter i Gjøvikregionen, lokalisert i Innlandet. Avtalen har en total verdi på 260 millioner kroner og er utformet for å sikre en brukervennlig, kostnadseffektiv og rasjonell anskaffelse av datautstyr og -materiell. Konkurransen mottok tre tilbud, og tildelingskriteriene var basert på totalkostnad og kvalitet, med en vektlegging på henholdsvis 30 og 70 poeng.

    Resultat11. feb. 2025315 000 000 kr
  14. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale på PC, MAC og utstyr til ansatte - Anskaffelse

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger en rammeavtale for levering av PCer, Mac, skjermer, Apple-produkter og tilbehør til ansatte over 2 år. Leveransene skal skje i Viken og Oslo. Anskaffelsen fokuserer på miljøhensyn ved å stille krav til lang levetid, 3 års garanti, og avhending av IT-utstyr for å redusere klimafotavtrykket. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 60% og kvalitet med 40%. Det er stilt krav til tekniske og faglige kvalifikasjoner, men spesifikke dokumentasjonskrav er ikke oppgitt i utdraget.

    Konkurranse3. feb. 2025
    7. mars 2025(Utgått)
  15. Universitetet I Oslo

    Digital skilting for UiO / Digital Signage for UiO_N

    Universitetet i Oslo har avlyst en planlagt rammeavtale for digital skilting ved UiO, som skulle sikre en enhetlig grafisk profil og funksjonelle løsninger for dørskilt og infoskjermer i deres bygninger og fasiliteter i Oslo. Avtalen skulle inkludere produksjon, levering, installasjon og drift av nødvendig utstyr og programvare, med støtte for sanntidsdata, universell utforming, og integrasjoner mot eksisterende systemer som Exchange. Anskaffelsen ble avlyst på grunn av en feil i ANSK-nummeret, men vil bli kunngjort på nytt.

    Resultat31. jan. 2025
  16. Trondheim Kommune

    Anskaffelse av Rammeavtale på Digitale Arbeidsflater og AV-utstyr

    Trondheim Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av digitale arbeidsflater som Windows PCer, Chromebooks, Chromebox, smarttelefoner og nettbrett, samt tilhørende utstyr og AV-utstyr, med en maksimal totalverdi på 900 millioner kroner. Avtalen inkluderer også vedlikeholdstjenester som produktvalg, feilhåndtering, returhåndtering og utskifting av maskiner. Leveransen skal skje i Trøndelag. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet og gjennomføringsevne (40%), miljø (30%), og pris (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra lignende oppdrag, et fungerende kvalitetssikringssystem, et system for styring og sporing av leveransekjeden, samt miljøledelsestiltak som Miljøfyrtårn, EMAS, eller ISO 14001.

    Konkurranse19. des. 2024
    10. feb. 2025(Utgått)
    900 000 000 kr
  17. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK 2024/1686 - RFI - Tekniske systemer til digital arbeidsplass

    Norsk Rikskringkasting AS planlegger anskaffelsen av tekniske systemer til den digitale arbeidsplassen i sitt nye bygg i Trondheim, inkludert systemer for rombooking, teknisk utstyr i møterom, visningsskjermer i fellesområder og digital vegfinning. Leverandører oppfordres til å gi innspill og informasjon om relevante løsninger som kan støtte moderne medieproduksjon og forbedre arbeidsdagen for NRKs medarbeidere.

    Planlegging12. des. 2024
    31. mars 2025(Utgått)