Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bil- og motorvognstjenester
Se konkurransegrunnlag Klikk her https://permalink.mercell.com/165581351.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransegrunnlag Klikk her https://permalink.mercell.com/165581351.aspx
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Haugaland Kraft AS trenger avfallshåndteringstjenester for en rammeavtale over 3 år, med opsjoner på 2+2+1 år, til en estimert totalverdi mellom 9,5 millioner og 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og Vestland. Tildelingskriteriene er pris (55%), miljø (30%) og tilbudte rådgiveres kvalifikasjoner (15%).
Bir AS trenger transport av matavfall fra Lønningshaugen 6-12 (Bergen kommune) til Bjørkemoen 44 (Voss kommune), samt transport av diverse avfall fra Bjørkemoen 44 og 60 til diverse mottaksanlegg i Bergen og omegn, gjennom en rammeavtale over 7 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med årlig totalkostnad (60%) og 0-utslippsbiler (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbydere skal ha utført ett oppdrag med sammenlignbart innhold (transport av diverse avfallstyper med krokbil og henger eller tilsvarende utstyr) i løpet av de siste 2 år, dokumentert med ett referanseprosjekt som inneholder navn på oppdragsgiver, kontaktperson med e-post, verdi på leveransen, tidsrom for leveransen, og en detaljert beskrivelse av leverte ytelser (maksimalt 1 A4-side med skriftstørrelse 12).
Ålesund Kommune ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning for langtransport av glass- og metallemballasje, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Tjenestene skal dekke kundens behov for transport av avfall, i henhold til kravspesifikasjonen. Det kreves at leverandøren har et godt kvalitetsstyringssystem og erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, som innebærer opphenting og levering av glass- og metallemballasje. Kvalifikasjonskravene kan dokumenteres gjennom ESPD-egenerklæringsskjema.
Sandnes Kommune trenger bunntømte nedgravde avfallskontainere og bunntømte overflatekontainere, med tilhørende adgangskontrollsystem, gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Avtalen omfatter ulike typer kontainere for restavfall, papp/papir, våtorganisk avfall, glass- og metallemballasje, plastemballasje, tekstiler, samt kontainere for miljøstasjoner/hytterenovasjon. Konkurransen gjennomføres som et samarbeid, og det opprettes åtte kontraktsforhold, ett for hver kommune og ett for IVAR Ryfylke. Tildelingskriteriene er pris (20%), kvalitet (40%), service (10%) og miljø (30%). Leverandøren må være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.