Cobrief Logo
Brief

Programvare - Data og analyse

Fredrikstad Kommune trenger en ny SaaS-løsning for veiplanlegging for å forvalte og prioritere vedlikeholdsarbeid på veinettet, med en maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner. Løsningen skal bidra til en god, effektiv og rasjonell forvaltning som skal gi økonomisk gevinst. Tildelingskriteriene er kvalitet (70%) og totalpris (30%). Kvalitet vurderes basert på funksjonelle og ikke-funksjonelle krav, informasjonssikkerhet og GDPR, plan for etableringsfasen, SLA-nivå og standardvilkår for skytjenesten, hvor de tre første punktene vektlegges mest. Totalprisen inkluderer lisenskostnad for 10 år, opplæring og etablering, samt timepris for tilleggstjenester for 100 timer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for inngåelse av avtale for kjøp av en ny løsning for veiplanlegging i kommunen. Veinettet i Fredrikstad kommune har stort behov for omfattende vedlikeholdsarbeid. Et økende vedlikeholdsetterslep vil kreve store investeringer i framtiden. Mangelfullt vedlikehold vil føre til ytterligere økning i vedlikeholdsetterslepet. Fredrikstad kommune trenger derfor gode forvaltningsverktøy slik at man kan drive en god, effektiv og rasjonell forvaltning med gode prioriteringer som skal bunne ut i en økonomisk gevinst. Løsningen ønskes levert som en SaaS-løsning. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.Hovedtrekkene i prosedyrenVeinettet i Fredrikstad kommune har stort behov for omfattende vedlikeholdsarbeid. Et økende vedlikeholdsetterslep vil kreve store investeringer i framtiden. Mangelfullt vedlikehold vil føre til ytterligere økning i vedlikeholdsetterslepet. Fredrikstad kommune trenger derfor gode forvaltningsverktøy slik at man kan drive en god, effektiv og rasjonell forvaltning med gode prioriteringer som skal bunne ut i en økonomisk gevinst. Løsningen ønskes levert som en SaaS-løsning.

    Kontakt navn
    Kine Gjerlaugsen
    Kontakt telefon
    +47 90063037
    Adresse
    Nygaardsgata 16, 1606 FREDRIKSTAD

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Det vil under dette kriteriet gjort en samlet vurdering av om og i hvilken grad tilbyderne oppfyller oppdragsgivers krav for følgende områder: Funksjonelle krav, Ikke-funksjonelle krav, Informasjonssikkerhet og GDPR, Plan for etableringsfasen, SLA-nivå, Standardvilkår for skytjenesten. Punktene er listet opp i prioritert rekkefølge, og de tre første kulepunktene vil tillegges størst vekt.

    Beskrivelse

    Totalprisen består av summen av følgende kostnader: Lisenskostnaden beregnet for 10 år og Opplæring og Etablering i forbindelse med oppstart. Timepris for tilleggstjenester for 100 timer.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner