Anbudsoversikt for OG-25-02 Rammeavtale Formingsmateriell og leker

Brief

Abakus AS trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med et uttak for 2024 som utgjorde ca. 1,4 millioner kroner eks. mva. Anskaffelsen omfatter levering av et bredt spekter av formingsmateriell og leker beregnet på barnehager, skoler og SFO i kommunene Engerdal, Trysil, Stor-Elvdal, Åmot, Alvdal, Folldal, Os, Rendalen, Tolga, Tynset, Røros, Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå. Det er ingen kjøpeplikt hos oppdragsgiveren, og endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumene. Leverandøren bes presentere hele sortimentet innenfor etterspurte varegrupper i egne kataloger/brosjyrer sammen med prislister, eller med informasjon om tilgang til tilsvarende opplysninger i leverandørens netthandel. Alle varer skal prises ut fra samme kalkyle som sortimentet i tilbudets prisskjema. Anskaffelsen skal gjennomføres i henhold til krav og bestemmelser om klima- og miljø.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
OG-25-02 Rammeavtale Formingsmateriell og leker
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
+47 47476000
Kontakt e-post
post@abakus.as
Adresse
Engerdalsveien 1809, 2440 ENGERDAL
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Engerdal, Trysil, Stor-Elvdal, Åmot, Alvdal, Folldal, Os, Rendalen, Tolga, Tynset, Røros, Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå kommuner har til hensikt å inngå rammeavtale om kjøp av formingsmateriell og leker. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for formingsmateriell og leker på en effektiv og rasjonell måte, og til lavest mulig kostnad for oppdragsgiver. Anskaffelsen skal gjennomføres i henhold til krav og bestemmelser om klima- og miljø. Se vedlagt kravspesifikasjon for ytterligere presiseringer.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsen omfatter levering av et bredt spekter av formingsmateriell og leker beregnet på barnehager, skoler og SFO. Se vedlagt varespesifikasjon for nærmere opplysninger. Uttaket for 2024 utgjorde ca. kr 1 400 000 eks. mva. De oppgitte volum er basert på historiske tall. Dette er en rammeavtale og medfører ingen kjøpeplikt hos oppdragsgiveren. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumene.
Forespørselen omfatter i hovedsak standardiserte volumvarer. Det vil forekomme anskaffelser av produkter utenom det forespurte, og det er ønskelig å fremme en praksis der også disse anskaffelsene kanaliseres gjennom hovedleverandør. Tilbyders hele sortiment innenfor etterspurte varegrupper bes presentert i egne kataloger/brosjyrer sammen med prislister, eller helst med informasjon om tilgang til tilsvarende opplysninger i leverandørens netthandel. Alle varer som tilbys skal prises ut fra samme kalkyle som sortimentet i tilbudets prisskjema.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    19. mai 2025, 12:59

  2. Frist for spørsmål

    25 døgn

    16. juni 2025, 10:00

  3. Åpningsdato

    25. juni 2025, 10:00

  4. Frist for innlevering

    25. juni 2025, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    25. sep. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner