Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

Ringsaker Kommune trenger en helhetlig og skybasert oppvekstadministrativ løsning for barnehagebarn, elever i skole og SFO, med en kontraktsvarighet på 4 år og en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Løsningen skal sikre trygg, effektiv og brukervennlig forvaltning fra skoleåret 2025/2026, og det er viktig at implementeringen ikke forstyrrer pågående skoleår. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet (60%), pris (20%), og kvalitet på implementeringsplanen (20%). Leverandøren må dokumentere erfaring med lignende oppdrag, og det kreves ISO 9001-sertifisering eller tilsvarende for kvalitetssikring. Leverandøren må også ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet, som vil bli vurdert av oppdragsgiver.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Avtalen skal dekke kundens behov for en helhetlig og skybasert løsning for trygg, effektiv og brukervennlig forvaltning av barnehagebarn, elever i skole og SFO for alle involverte parter fra skoleåret 2025/2026.Hovedtrekkene i prosedyrenKunden har behov for en helhetlig og skybasert løsning for trygg, effektiv og brukervennlig forvaltning av barnehagebarn, elever i skole og SFO for alle involverte parter fra skoleåret 2025/2026. Det er på nåværende tidspunkt ikke aktuelt for Kunden å bytte løsning i løpet av skoleåret, dvs. at leverandøren må ivareta dette kravet i utformingen av implementeringsplanen for avtalen. Kunden har i dag en løsning fra IST.

    Kontakt navn
    Ann Marit Holumsnes
    Kontakt telefon
    +47 62335000
    Adresse
    Brugata 2, 2380 BRUMUNDDAL

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Kredittrating tilsvarende A (kredittverdig) eller bedre i henhold til standard. Nystartede firmaer vil bli vurdert særskilt.

    Leverandør skal ha gode metoder for kvalitetssikring innenfor relevante fagområder (leverandørens kvalitetssikringstiltak).

    Leverandør skal ha gode metoder for kvalitetssikring innenfor relevante fagområder (leverandørens kvalitetssikringstiltak), inkludert krav til universell utforming.

    Leverandøren skal ha erfaring med oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes levering av oppvekstadministrativ løsning for barnehage, SFO og skole av lik størrelse som Kunden.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vil Kunden skjønnsmessig vurdere løsningens brukervennlighet og eventuell meroppfyllelse av minimumskrav (ønskelige funksjoner og eventuelle andre relevante funksjoner utover minimumskravene). Leverandørens besvarelse på vedlegget "Løsningens funksjoner" vil danne grunnlaget for vurderingen. Kunden forbeholder seg retten til å be om en demobruker ved behov. Demobrukeren vil i så fall kun bli benyttet til å kontrollere Leverandørens videoer opp mot løsningen. Mal for "Løsningens funksjoner" må benyttes. Dokumentasjon Utfylt "Løsningens funksjoner" skal lastes opp under fanen "Krav" punkt 6.2

    Beskrivelse

    Leverandørens tilbudspris, totalsummen under fanen "Produkter", danner grunnlaget for eventuelt prispåslag når leverandøren ikke oppnår høyeste score på kvalitetskriteriet jf. Vedlegget Generelt om anskaffelsen punkt 4.2 Evalueringsmetode. Dokumentasjon Leverandøren må: Fylle inn prisene på produktene/tjenestene som listes opp under fanen "Produkter" Laste opp et detaljert pristilbud under fanen "Krav" punkt 6.1. Det detaljerte pristilbudet må inneholde alle elementer som inngår i alle produkter/tjenester som listes opp under fanen "Produkter"

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vil leverandørens plan for implementeringen bli skjønnsmessig vurdert. Kunden vurderer at det er meget viktig at etableringen/implementeringen av Avtalen gjennomføres på en proffesjonell og strukturert måte med klar rollefordeling og god fremdrift. Leverandør skal utarbeide en plan for implementering av Avtalen jf. Avtalens punkt 4.1. Planen skal som minimum inneholde: Fremdriftsoversikt Oversikt over nøkkelpersonell, herunder roller, ansvar og fullmakter Informasjon om eventuelle underleverandører/3-partsleverandører, samt redegjørelse for rolle, ansvar og fullmakter Kundens rolle og ansvar i implementeringen 5 milepæler som ivaretar at Kunden behov for en helhetlig og skybasert løsning for skoleåret 2025/2026 - disse milepælene vil det bli knyttet dagbøter til Andre elementer som leverandøren mener er viktige ved implementeringen av avtalen Dokumentasjon Plan for etableringen/implementeringen med tilhørende vedlegg skal lastes opp under fanen "Krav" punkt 6.3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner