Anbudsoversikt for Overfallsalarmer

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhets- og helsetjenester

Fredrikstad Kommune trenger overfallsalarmer og tilhørende utstyr for en rammeavtale over 4 år i Viken. Alarmene skal kunne varsle mottakere ved utløsing, sende SMS, etablere taleoverføring, og dele GPS-posisjon. Kommunen skal administrere løsningene, inkludert statistikk og rapporter, samt utføre enkel service og reparasjoner. Avtalen inkluderer løpende abonnement og relaterte tjenester basert på Statens standardavtaler for IT-anskaffelser SSA-L. Leverandøren må dokumentere erfaring fra inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Overfallsalarmer
Kategori (CPV)
Lokasjon
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Dokumenteres med kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.
Dokumenteres ved attest for skatt og mva. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for innlevering.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
• Norske selskaper: Dokumenteres med firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Dokumenteres med beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner