Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Byggmester, tømrere- og snekker arbeid
Hovedformålet med rammeavtalen, er å sørge for effektiv gjennomføring av rehabiliteringsprosjekter der det er påkrevet at flere faggrupper deltar og skal koordineres samtidig i prosjektet, jf. utførelse av general- og totalentrepriser. En forsvarlig oppfølging av rehabiliteringsprosjektene ved kompetent bygge- og prosjektledelse hos både byggherre og utfører er påkrevet for at våre kulturhistoriske eiendommer skal ha forsvarlig verdibevarende drifts- og vedlikeholdsnivå. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 3-4 leverandører som hovedsakelig påtar seg ha ansvaret for å utføre det arbeid byggherren (eller ekstern leverandør) har prosjektert. Oppdragsgiver har behov for kontraktsparter som kan ha et totalansvar for arbeidene. Dette innebærer både koordineringsansvar for de nødvendige fag som må utføre rehabiliteringsprosjektet og tilgang til spisskompetente medarbeidere i de enkelte håndverksfag.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Erik Ruud-Olsen
- Kontakt telefon
- +47 21021021
- Kontakt e-post
- anskaffelser@kul.oslo.kommune.no
- Adresse
- Storgata 25, 0184 OSLO
Hovedformålet med rammeavtalen, er å sørge for effektiv gjennomføring av rehabiliteringsprosjekter der det er påkrevet at flere faggrupper deltar og skal koordineres samtidig i prosjektet, jf. utførelse av general- og totalentrepriser. En forsvarlig oppfølging av rehabiliteringsprosjektene ved kompetent bygge- og prosjektledelse hos både byggherre og utfører er påkrevet for at våre kulturhistoriske eiendommer skal ha forsvarlig verdibevarende drifts- og vedlikeholdsnivå. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 3-4 leverandører som hovedsakelig påtar seg ha ansvaret for å utføre det arbeid byggherren (eller ekstern leverandør) har prosjektert. Oppdragsgiver har behov for kontraktsparter som kan ha et totalansvar for arbeidene. Dette innebærer både koordineringsansvar for de nødvendige fag som må utføre rehabiliteringsprosjektet og tilgang til spisskompetente medarbeidere i de enkelte håndverksfag.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten.
Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem/-styringssystem som er relevant for kontraktens innhold.
Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Systemet skal inkludere prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende miljøstyring av leveransene/tjenestene.
Det kreves at leverandøren har kapasitet til å gjennomføre oppdraget.
Leverandøren skal ha god erfaring med oppgraderingsprosjekter eller rehabiliterings-prosjekter for bygningsmasse som er fredet eller regulert til bevaring.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- PARALLELLE RAMMEAVTALER FOR SAMMENSATTE HÅNDVERKERTJENESTER
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 45000000 Bygge- og anleggsvirksomhet
- 45111000 Nedrivning, forbereding og rydding av byggeplass
- 45200000 Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider
- 45261210 Taktekking
- 45262510 Steinarbeid
- 45262520 Murerarbeid
- 45300000 Byggningsinnstallasjonsarbeid
- 45311000 Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
- 45330000 Blikkenslager og rørleggerarbeid
- 45400000 Ferdigstillende bygningsarbeid
- 45440000 Maler- og glassarbeide
- 45443000 Fasadearbeid
- Estimert verdi
- 100 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder