Anbudsoversikt for Parallelle rammeavtaler - Kjøp av IKT konsulenttjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Veterinærinstituttet trenger IKT konsulenttjenester for å levere digitaliseringsarbeid i Viken til en verdi av 80 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha dokumentert erfaring med lignende oppdrag og tilstrekkelig kapasitet og relevante ressurser. Anbudets vekting er pris 30% og kvalitet inkludert kompetanse, erfaring, egnethet og oppdragsforståelse 70%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Parallelle rammeavtaler - Kjøp av IKT konsulenttjenester
Lokasjon
Estimert verdi
80 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Pris
- tilbudt timepris pr konsulent
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Tilbudte ressursers kompetanse, erfaring og egnethet Oppdragsforståelse
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.
Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert
• Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha relevant erfaring fra tilsvarende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene.
• Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre en 5 år. Tilsvarende gjelder for nyopprettede leverandører med mindre enn 3 års erfaring. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og relevante ressurser til å utføre kontrakten.
Det skal gis beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de 3 siste årene samt en kortfattet oversikt over relevant kompetanse hos leverandøren. (Det skal ikke angis hvilke personer som tilbys, og det skal ikke leveres inn CV-er i forbindelse med dette kravet). Dersom leverandøren støtter seg på kapasiteten til andre virksomheter, skal han dokumentere at han råder over de nødvendige ressursene ved å fremlegge en forpliktelseserklæring fra disse virksomhetene, se Vedlegg 8 - Mal for forpliktelseserklæring. ESPD egenerklæring må også leveres for denne/disse virksomhetene, jf. Pkt 5.4

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner