Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Heisinstallasjon og vedlikehold
Rammeavtalen omfatter kontroller, oppfølgning, service, drift, vedlikehold, modernisering og utskiftning av heiser og løfteinnretninger som inkluderer, men ikke begrenset til, person- og vareheiser, løfteplattform og trappeheis. Det skal inngås parallelle rammeavtaler med 2 til 4 leverandører. Antall leverandører som tildeles kontrakt avhenger av forhold nevnt i konkurransegrunnlagets pkt. 1.5, og leverandører henvises til å lese punktet nøye for ytterligere informasjon. Leverandørene skal gi tilbud på inntil 3 porteføljer. Totalt antall porteføljer i rammeavtalen er 4. Grunnet tekniske årsaker er det krysset "nei" under spørsmål om delkontrakter, men det vil inngås kontrakter med 2 til 4 leverandører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Live Årstein
- Kontakt telefon
- +47 98032306
- Kontakt e-post
- live.arstein@oby.oslo.kommune.no
- Adresse
- ,
Rammeavtalen omfatter kontroller, oppfølgning, service, drift, vedlikehold, modernisering og utskiftning av heiser og løfteinnretninger som inkluderer, men ikke begrenset til, person- og vareheiser, løfteplattform og trappeheis. Det skal inngås parallelle rammeavtaler med 2 til 4 leverandører. Antall leverandører som tildeles kontrakt avhenger av forhold nevnt i konkurransegrunnlagets pkt. 1.5, og leverandører henvises til å lese punktet nøye for ytterligere informasjon. Leverandørene skal gi tilbud på inntil 3 porteføljer. Totalt antall porteføljer i rammeavtalen er 4. Grunnet tekniske årsaker er det krysset "nei" under spørsmål om delkontrakter, men det vil inngås kontrakter med 2 til 4 leverandører.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.
Leverandøren skal ha god kapasitet og gjennomføringsevne til å levere i henhold til rammeavtalen.
Leverandør skal ha erfaring med oppdrag av samme art og omfang.
Leverandøren skal ha en kvalitetssikring tilpasset kontraktens innhold.
Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Virksomheten skal dokumentere miljøprestasjon/ rutiner innenfor temaene innkjøp, energi, avfall, transport og utslipp.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Parallelle rammeavtaler på heistjenester og løfteinnretninger
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 42416100 Heiser
- 42416120 Vareheiser
- 42416130 Mekaniske heiser
- 42419500 Deler til heiser, elevatorer med heisespann eller rulletrapper
- 42419510 Deler til heiser
- 42419520 Deler til elevatorer med heisespann
- 50750000 Vedlikehold av heiser
- 51511000 Installasjon av løfte- og håndteringsutstyr, unntatt rulletrapper og heiser
- Estimert verdi
- 280 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder