Anbudsoversikt for Parallelle rammeavtaler på heistjenester og løfteinnretninger
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Heisinstallasjon og vedlikehold
Rammeavtalen omfatter kontroller, oppfølgning, service, drift, vedlikehold, modernisering og utskiftning av heiser og løfteinnretninger som inkluderer, men ikke begrenset til, person- og vareheiser, løfteplattform og trappeheis. Det skal inngås parallelle rammeavtaler med 2 til 4 leverandører. Antall leverandører som tildeles kontrakt avhenger av forhold nevnt i konkurransegrunnlagets pkt. 1.5, og leverandører henvises til å lese punktet nøye for ytterligere informasjon. Leverandørene skal gi tilbud på inntil 3 porteføljer. Totalt antall porteføljer i rammeavtalen er 4. Grunnet tekniske årsaker er det krysset "nei" under spørsmål om delkontrakter, men det vil inngås kontrakter med 2 til 4 leverandører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Parallelle rammeavtaler på heistjenester og løfteinnretninger
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 42416100 Heiser
- 42416120 Vareheiser
- 42416130 Mekaniske heiser
- 42419500 Deler til heiser, elevatorer med heisespann eller rulletrapper
- 42419510 Deler til heiser
- 42419520 Deler til elevatorer med heisespann
- 50750000 Vedlikehold av heiser
- 51511000 Installasjon av løfte- og håndteringsutstyr, unntatt rulletrapper og heiser
- Estimert verdi
- 280 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Oppdragsgiver vil innhente firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil innhente kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente ytterligere dokumentasjon fra leverandøren dersom dette er nødvendig for å evaluere kravet.
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha god kapasitet og gjennomføringsevne til å levere i henhold til rammeavtalen. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for tilgjengelig arbeidsstyrke (administrativ ledelse og andre medarbeidere), som leverandøren disponerer over til gjennomføring av kontrakten. Oversikt over tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av rammeavtalen, særlig de som er ansvarlig for kvalitetskontrollen. Opplysninger om relevant utdanning og faglige kvalifikasjoner hos leverandøren og foretakets administrative ledelse, og særlig hos den eller de personer som har ansvaret for å utføre tjenestene (f.eks. kompetansematrise som viser antall som innehar relevant utdanning og faglige kvalifikasjoner). Herunder autorisasjon, fagbrev/svennebrev/mesterbrev i relevante fag. Merk: Det skal ikke leveres inn CV-er for enkeltpersoner. Kvalifikasjonskrav: Leverandør skal ha erfaring med oppdrag av samme art og omfang. Dokumentasjonskrav: En oversikt over de 4 viktigste relevante oppdrag/leveranser gjennomført de siste 5 år. Vedlagt mal skal benyttes. Referanseperson skal oppgis. Se Vedlegg 14 Mal for prosjektoversikt. Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha en kvalitetssikring tilpasset kontraktens innhold. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak. Leverandøren skal vedlegge prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene. Alternativt: Leverandøren kan fremlegge attest for firmaets kvalitetledelsessystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetsledelsesstandarder, eksempelvis ISO 9001 eller tilsvarende. Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. - Virksomheten skal dokumentere miljøprestasjon/ rutiner innenfor temaene innkjøp, energi, avfall, transport og utslipp. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av leverandørens miljøstyringstiltak. Beskrivelsen skal inkludere prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende miljøstyring av leveransene/tjenestene. Prosedyrene og sjekklistene skal vise hvordan leverandøren oppfyller krav til ytre miljø som følger av internkontrollforskriften og forurensningsloven. Leverandørene skal dokumentere at systemet revideres jevnlig, og at de har et aktivt system for avviksbehandling og forbedringer. Alternativ 1: Leverandøren er sertifisert for ISO 14001 eller tilsvarende. Sertifikat må fremlegges. Alternativ 2: Hvis leverandøren er Miljøfyrtårn-sertifisert eller tilsvarende, er det tilstrekkelig hvis dette sertifikatet fremlegges.