Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Arbeidsformidlingstjenester
Tysvær kommune trenger rekrutteringstjenester gjennom parallelle rammeavtaler med to leverandører over 2 år, med mulighet for forlengelse i 1+1 år. Den estimerte årlige verdien er 500 000 kroner ekskl. mva. Avtalen dekker rekruttering av leder- og nøkkelstillinger i kommunen, og leverandøren må kunne gjennomføre hele rekrutteringsprosessen eller deler av den. Leverandøren må ha kontor på Haugalandet for å sikre fysisk nærhet, og alle oppdrag starter med et fysisk oppstartsmøte. Vinneren av konkurransen tildeles 70 % av volumet, mens den andre leverandøren får 30 %.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Tysvær kommune lyser ut parallelle rammeavtaler med 2 leverandører for rekrutteringstjenester. Tentativ verdi er kr 500 000 eks. mva per år. Merk: Estimatet er basert på historikk og skjønn og er uforpliktende for kommunen. Avtalens varighet er 2 år, med ensidig rett for Tysvær kommune å forlenge med 1+1 år til. Kommunen vil ha parallelle rammeavtaler med 2 leverandører for å sikre seg noe både hva gjelder kapasitet og variasjon. Vinner av konkurransen tildeles 70 % av volum, mens nr.2 tildeles 30%.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdraget gjelder primært stillinger på ledernivå, samt nøkkelstillinger innen alle deler av kommunens virksomhet. Leverandør må kunne gjennomføre en hel rekrutteringsprosess, men rammeavtalen omfatter også oppdrag som omhandler kun deler/elementer i en slik prosess, som støtte eller supplering til intern rekruttering.
Fysisk nærhet til leverandør vil være viktig for kommunen i denne rammeavtalen og leverandør må derfor ha kontor på Haugalandet.
Vi tenker at alle oppdrag innledes med et fysisk oppstartsmøte med oppdragsansvarlig. Dette er lagt som eget punkt i prisskjemaet og prises og faktureres på egen fakturalinje. Ved avrop skal leverandøren estimere timeforbruk for oppdraget, og kommunen aksepterer ikke større merugifter enn 10% . Fakturerbart ekstraarbeid skal avtales særskilt.