Anbudsoversikt for Posttjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Politiets fellestjenester (PFT) (heretter kalt Oppdragsgiver) gjennomfører anskaffelsen på vegne av politidistriktene, for å sikre en sikker, miljømessig og kostnadseffektiv leveranse av posttjenester til hele landet. Avtalen dekker henting/bringing, pakketransport og frankeringstjenester. En nærmere angivelse av hvem avtalen gjelder for, herunder hvem som er å anse som Kunde iht. avtalen, følger av avtalens Bilag 1.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Posttjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 184 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil fem mest relevante/sammenlignbare oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt kvalitetssikring- og styringssystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Attest for firmaets kvalitetssikring-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller kvalitetssikringsstandarder etter ISO 9001 eller tilsvarende, eller En beskrivelse som minumum omfatter firmaets prosedyrer/rutiner for: - Avviks- og reklamasjonsbehandling, - Godkjenning av underleverandører, - Prosessen fra mottak og registrering av bestillinger, og frem til levering hos kunde har skjedd. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt miljøledelsessytem. Følgende dokumentasjon aksepteres: • Gyldig attester/sertifikat utstedt av uavhengige organ (eks. ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende), eller • En beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Beskrivelsen skal minimum omfatte en kort beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem.