Anbudsoversikt for Posttjenester - rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Drammen kommune skal anskaffe en ny avtale som omfatter distribusjon av kommunens post. Avtalen skal omfatte utlevering og henting av intern og ekstern post, og skal gjelde for kommunens virksomheter og avdelinger, se vedlegg 3 - Oversikt over lokasjoner for mer informasjon. Det vil kunne tilkomme og frafalle lokasjoner under avtaleperioden, samt endringer i frekvens. Kommunen har behov for en avtalepart som i større grad enn tidligere kan bistå med sortering av post, samt andre koordineringsoppgaver. Dette for å frigjøre kommunens ressurser til å fokusere på kjerneoppgavene. Inngående beskrivelse av tjenesten finnes under punkt 3 Krav til anskaffelsen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Posttjenester - rammeavtale

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner