Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Audiovisuelt utstyr og tjenester

Stortinget trenger profesjonelt lydutstyr og tilhørende tjenester for å levere lyd- og lyddistribusjonsløsninger i Stortingets møterom i Oslo over 4 år til en verdi av NOK 9 millioner eks. mva. Det skal inngås rammeavtale for kjøp og vedlikehold av dette utstyret, inkludert Stortingssalen og høringssalene. To viktige formelle krav er at leverandør må kunne fremvise kvalitets- og miljøsertifikater som ISO 9001 eller tilsvarende, samt ha erfaring med lignende prosjekter og et velfungerende serviceapparat. Anbudets vekting er 65% på kvalitet på utstyr og kompetanse hos nøkkelpersonell, og 35% på pris på utstyr og service.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Stortinget har behov for å inngå ny rammeavtale med én leverandør om kjøp av profesjonelt lydutstyr med tilhørende service- og vedlikeholdstjenester.Hovedtrekkene i prosedyrenRammeavtalen skal dekke Stortingets behov for profesjonelt lydutstyr med tilhørende tjenester de neste fire årene. Avtalen dekker opp varer og tjenester knyttet til lyd og lyddistribusjon i Stortingets største og viktigste møterom, herunder Stortingssalen og høringssalene. Se vedlagt SSA-K Bilag og SSA-V Bilag om ytterligere beskrivelse av behovet. Estimert uttak ila avtaleperioden er kr. 6-8 mill. eks. mva. Maksimalt uttak kr. 9 mill. eks. mva.

    Kontakt navn
    Seksjon for innkjøp, økonomi og styring
    Kontakt telefon
    +47 23313050
    Adresse
    Karl Johans gate 22, 0026 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør skal ha god økonomisk stilling, herunder økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Det kreves at leverandøren har finansiell gjennomføringsevne og er kredittverdig (rating B eller tilsvarende, dvs. kredittverdig uten sikkerhet).

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig gode kvalitetssikringsrutiner. Kravet må oppfylles av både leverandøren/tilbyder og eventuelt samarbeidende foretak.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig gode kvalitetssikringsrutiner, inkludert krav til universell utforming. Kravet må oppfylles av både leverandøren/tilbyder og eventuelt samarbeidende foretak.

    Leverandøren skal ha et miljøledelsestiltak tilpasset leveransens miljømålsetning, miljøegenskaper, kompleksitet og risiko.

    Leverandøren skal ha et miljøledelsestiltak tilpasset leveransens miljømålsetning, miljøegenskaper, kompleksitet og risiko.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha god erfaring med tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende menes erfaring med prosjektering, gjennomføring og leveranse av lydutstyr for tilsvarende bruk i bygg med krav til estetikk.

    Leverandøren skal ha et velfungerende serviceapparat egnet til å gjennomføre avtalens forpliktelser til vedlikeholdsytelser som definert i avtalen.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Kvalitetskriteriet består av følgende komponenter: Kvalitet på tilbudt utstyr, jfr. evalueringskrav i SSA-K Bilag 1. (Vekt 60 %) Kompetanse nøkkelpersonell (Vekt 40 %)

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Kvalitet på tilbudt utstyr, jfr. evalueringskrav i SSA-K Bilag 1.

    Beskrivelse

    Kompetanse nøkkelpersonell

    Beskrivelse

    Priskriteriet består av følgende komponenter: Utstyrskjøp, jfr. SSA-K Bilag 7 Pris på fast periodisk vedlikehold, jfr. SSA-V Bilag 7 100 timer tjenestebistand, jfr. SSA-V Bilag 7 6 utrykninger ved kritiske feil, Jfr. SSA-V Bilag 7

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Profesjonelt lydutstyr med tilhørende tjenester
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner