Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontor- og rengjøringsprodukter
Formålet med avtalen er å dekke Ringsaker kommunes behov for produkter innen vareområdene renhold-, papir- og plastprodukter samt faglig oppdatering gjennom kurs, fagdager og faglig veiledning. Enhetene renhold og matproduksjon er de største enhetene på denne avtalen. Anskaffelsens estimerte verdi over avtaleperioden: mellom kr 9.000.000 og kr 10.000.000. Oppdragsgiver forplikter seg ikke til noe bestemt volum, da endringer i behov, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Det inngås en rammeavtale på to år (grunnperiode). Oppdragsgiver har en ensidig rett til å forlenge avtalen med 1 + 1 år. Forventet oppstartsdato: 1.11.2018. Antall leverandører: en -1- totalleverandør.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Ann Marit Holumsnes
- Kontakt telefon
- +47 62335000
- Kontakt e-post
- anho@ringsaker.kommune.no
- Adresse
- Brugata 2, 2380 BRUMUNDDAL
Formålet med avtalen er å dekke Ringsaker kommunes behov for produkter innen vareområdene renhold-, papir- og plastprodukter samt faglig oppdatering gjennom kurs, fagdager og faglig veiledning. Enhetene renhold og matproduksjon er de største enhetene på denne avtalen. Anskaffelsens estimerte verdi over avtaleperioden: mellom kr 9.000.000 og kr 10.000.000. Oppdragsgiver forplikter seg ikke til noe bestemt volum, da endringer i behov, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Det inngås en rammeavtale på to år (grunnperiode). Oppdragsgiver har en ensidig rett til å forlenge avtalen med 1 + 1 år. Forventet oppstartsdato: 1.11.2018. Antall leverandører: en -1- totalleverandør.
Kvalifikasjonskrav
Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Leverandør skal ha et godt kvalitetssikringssystem tilpasset tjenesten som skal leveres.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale 17/3865 Renhold, papir og plast
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 19520000 Plastprodukter
- 19640000 Polyetylen søppelposer og -bager
- 24455000 Desinfeksjonsmidler
- 33631600 Antiseptika og desinfiserende midler
- 33741100 Håndsåpe
- 33760000 Toalettpapir, lommetørkler, håndklær og servietter
- 39222100 Engangsprodukter til cateringvirksomhet
- 39222110 Engangsbestikk og -tallerker
- 39222120 Engangskopper
- 39224300 Koster og børster og andre artikler til husrengjøring
- 39514400 Automatiske håndkledispensere
- 39831000 Vaskemidler
- 39831200 Vask, oppvask- og rengjøringsmidler
- 39831700 Automatiske såpedispensere
- 39832000 Oppvaskmaskinprodukter
- Estimert verdi
- 9 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder