Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Domstolene i Norge har inngått en rammeavtale med Avenu AS for levering av AV-rådgivningstjenester til domstolene og Domstoladministrasjonen (DA) over en periode på 1+1+1+1 år. Avtalen har en estimert total verdi på mellom 4 og 10 millioner kroner, med en maksimal verdi på 20 millioner kroner. Leverandøren må opptre uavhengig av produsenter av AV-utstyr og vil bidra til utformingen av konkurransegrunnlaget for fremtidige AV- og møteløsninger i rettssaler og møterom. Det var krav om relevant utdanning, erfaring, kunnskap om produkter, samt relevante sertifiseringer og kurs. Konkurransen mottok to tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Avenu AS
Andre tilbydere
  • Norconsult Norge AS
Kontraktsverdi
10 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 20 000 000 kr

Om anbudet

    Domstoladministrasjonen (DA) har behov å knytte til seg kapasitet og kompetanse på AV-leveranser til domstolene og DA. Det er et krav at leverandøren skal opptre uavhengig av produsenter av AV-utstyr. Avtalens varighet er 1+1+1+1 år, og det estimeres at samlet uttak på rammeavtalen vil ligge mellom 4 og 10 MNOK i avtalens maksimale løpetid, med en øvre grense på 20 MNOK. Til informasjon vil DA i avtaleperioden se på muligheten til å styrke egen organisasjon på dette fagområdet, noe som vil kunne påvirke uttak på rammeavtalen. DA har ved kunngjøringstidspunktet en avtale med Kinly Norge AS for design og levering av AV- og møteløsninger i rettssaler og møterom. Dette avtaleområdet vil bli gjenstand for ny konkurranse i 2025. Leverandør på denne rammeavtalen (RAV25) må regne med å bidra i utforming av konkurransegrunnlaget i et slikt omfang at leverandøren vanskelig vil kunne delta i konkurransen om løsninger til rettssaler og møterom nevnt over, jf. anskaffelsesforskriftens 24-2, første ledd, bokstav d.Hovedtrekkene i prosedyrenDenne anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (FOA). Anskaffelsen gjennomføres som en åpen anbudskonkurranse i henhold til FOA del I og III. Denne prosedyren gir alle interesserte leverandører mulighet til å levere tilbud.

    Kontakt navn
    Fredrik Thomassen
    Kontakt telefon
    +47 41219096
    Adresse
    Dronningens gate 2, 7011 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Relevant utdanning og erfaring med de oppgaver som er listet opp i Bilag 1. Kunnskap om relevante produkter. Relevante sertifiseringer og kurs.

    Beskrivelse

    I hvor stor grad vil tilbudt personell være tilgjengelig for kunden? Mobiliseringstid

    Beskrivelse

    Vekting for kriteriet er 20 - 30 %

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner