Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Diverse konstruksjonsmateriell

Karmøy kommune trenger trelast og byggevarer for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi på 6 millioner kroner eks. mva. Leverandøren må ha butikkutsalg i Karmøy kommune, slik at oppdragsgiver kan hente lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt for proffkunder/bedriftskunder. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på kvalitetssikringssystem, hvor ISO 9001 eller tilsvarende kan benyttes, samt beskrivelse av 3-5 relevante oppdrag fra de siste 5 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Karmøy kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, ønsker å innhente tilbud på anskaffelse av trelast og byggevarer. Det vil bli inngått inntil 2 parallelle rammeavtaler, forutsatt at det i konkurransen kommer et tilstrekkelig antall egnede tilbud fra kvalifiserte tilbydere. Rammeavtalen gjelder for 2 år med mulighet for forlengelse, 1+1 i opsjons år. Estimert verdi er 6 millioner kroner eks. mva, estimert verdi skal anses som veiledende og er ikke bindende for oppdragsgiver. Leverandør skal ha butikkutsalg i Karmøy kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.Hovedtrekkene i prosedyrenKarmøy kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, ønsker å innhente tilbud på anskaffelse av trelast og byggevarer. Det vil bli inngått inntil 2 parallelle rammeavtaler, forutsatt at det i konkurransen kommer et tilstrekkelig antall egnede tilbud fra kvalifiserte tilbydere. Rammeavtalen gjelder for 2 år med mulighet for forlengelse, 1+1 i opsjons år. Estimert verdi er 6 millioner kroner eks. mva, estimert verdi skal anses som veiledende og er ikke bindende for oppdragsgiver. Leverandør skal ha butikkutsalg i Karmøy kommune. Oppdragsgiver skal kunne hente ut lagerførte varer samme dag som bestilling. Utsalgsstedet skal være tilrettelagt «proffkunder»/bedriftskunder.

    Kontakt navn
    Filip Aksic
    Kontakt telefon
    +47 52857500
    Adresse
    Statsråd Vinjes gate 25, 4250 KOPERVIK

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten, herunder kredittverdig (kredittrating A), eller på annen måte dokumenterer tilfredsstillende økonomisk kapasitet.

    Leverandør skal levere inn skatteattest.

    Leverandør skal ha et kvalitetssikringssystem.

    Leverandør skal ha et kvalitetssikringssystem som også ivaretar krav til universell utforming.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha erfaring fra relevante oppdrag.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale Byggevarer
Lokasjon
Estimert verdi
6 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner