Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Byggeteknisk konsulentvirksomhet
Sogndal Kommune trenger tjenester knyttet til byggherreombod og andre rådgjevande tenester gjennom en rammeavtale over 1 år, med en maksimal totalverdi på 24 millioner kroner. Anskaffelsen består av to delkontrakter: enkeltstående oppdrag for prosjekt Trudvang, og en parallell rammeavtale med inntil tre leverandører for prosjektadministrative roller og rådgivning innen investerings- og rehabiliteringsprosjekter i Vestland. Tildelingskriteriene er kostnad (50%), kompetanse (16.67%), og miljøkompetanse (16.67%). Leverandører må dokumentere relevant utdanning og erfaring, samt kompetanse innen klima/miljø.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Dette er ei ny utlysing etter at førre konkurranse vart avlyst. Nokre endringar er gjort. Desse er lista opp i konkurransegrunnlaget punkt 1.8.
Anskaffinga gjeld 2 delkontraktar:
1. Enkeltståande oppdrag: Byggherreombod (prosjektleiing/byggeleiar) og SHA-koordinator/KU på prosjekt Trudvang. Her vil oppdragsgjevar inngå avtale med ein leverandør.
2. Parallell rammeavtale med maksimum 3 leverandørar. Avropsmekanismen går fram av vedlagte avtalevilkår. Det skal vere mogleg å hente inn ressursar frå ulike leverandørar på same prosjekt. Rammeavtalen skal dekke Sogndal kommune sitt behov for sentrale prosjektadministrative roller knytt til investerings- og rehabiliteringsprosjekt, mellom anna rollane byggherreombod, byggjeleiar og teknisk byggherreombod. Rammeavtalen skal óg dekke rådgjevings- kartleggings- og prosjekteringsoppdrag innan heile sektoren.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Pris i prisskjema
Beskrivelse
Relevant utdanning og erfaring
Beskrivelse
Kompetanse innan klima/miljø relevant for sitt fagfelt for tilbydde ressursar. Leverandør sitt system for sikre at ressursane ivaretar miljø/klima. Anskaffinga har etter sin art eit klimaavtrykk og ei miljøbelastning som er uvesentleg i samsvar med FOA § 7-9 (5). Dette er eit konsulentkjøp, noko som DFØ har definert som eit kjøp som etter sin art har uvesentleg miljø og klimaavtrykk. Oppdragsgjevar har likevel valt å vekte relevant miljø/klimakompetanse til tilbodne ressursar og relevante rutinar hos leverandør med 20%. Vidare vert i tildelingskriteriet Kostnad også tatt med eventuelle reise og overnattingskostnader, noko som vil favorisere dei som har kortare reiseveg og ingen overnatting og dermed bidra til lågare klimautslepp.