Anbudsoversikt for Rammeavtale - Dentalt forbruksmateriell

Brief

Medisinsk bildebehandlingsutstyr

Agder Fylkeskommune trenger en rammeavtale for levering av dentalt forbruksmateriell til tannhelsetjenesten i Agder. Avtalen har en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner og skal sikre et bredt sortiment som dekker daglig klinisk drift, inkludert smittevernsutstyr ved behov. Leverandøren må tilby et kjernesortiment som er kostnadseffektivt og av høy kvalitet, samt ha fleksibilitet til å levere spesialprodukter. Det er viktig at leverandøren kan prioritere leveranser i smittesituasjoner og ved akutte leveringsproblemer. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Dentalt forbruksmateriell
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Daniel Olsen
Kontakt telefon
+47 90580859
Adresse
Tordenskjolds gate 25, 4612 KRISTIANSAND S
Lokasjon
Estimert verdi
60 000 000,00 kr
Beskrivelse
Rammeavtalen skal sikre tilgang til dentalt forbruksmateriell for tannhelsetjenesten i Agder Fylkeskommune. Leverandøren skal tilby et bredt og dekkende sortiment som møter behovene i daglig klinisk drift. Avtalen gjelder primært daglig forbruksmateriell, men kan også omfatte enkelte spesialprodukter etter behov. Produkter i bilag 4a prisskjema utgjør kjernesortimentet, og tar til sikte for å dekke store deler av oppdragsgivers behov. Dette skal bidra til kostnadseffektive innkjøp med høy leveringspålitelighet og god kvalitet. Likevel har oppdragsgiver behov for fleksible innkjøp, og ønsker tilgang til fullt produktsortiment. Dette reguleres av øvrig sortiment. Videre har oppdragsgiver et særlig ansvar for beredskap, og skal være en prioritert kunde i smittesituasjoner og ved akutte leveringsproblemer. Leverandøren skal sikre leveranser av smittevernsutstyr ved behov.
Kvalifikasjonskrav 1

Se konkurransegrunnlaget, særlig punkt 8. Kvalifikasjonskrav og 9. Tildelingskriterier. Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/ økonomiansvarlig.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    3. mai 2025, 07:38

  2. Frist for innlevering

    18 døgn

    9. juni 2025, 10:00

  3. Startdato for avtale

    23. juni 2025, 00:00

  4. Sluttdato for avtale

    23. juni 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner