Anbudsoversikt for Rammeavtale entreprenørtjenester vei, vann og avløp

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Anleggs- og veibygging

Asker Kommune har inngått avtale med Isachsen Anlegg AS for entreprenørtjenester vei, vann og avløp i Viken. Anbudets vekting var pris 50%, miljø 30%, og oppgaveforståelse 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinnere
  • Aktiv Veidrift AS
  • Isachsen Anlegg AS
Andre tilbydere
  • Kjeldaas AS
  • Skaaret Landskap AS
  • Veflen Entreprenør AS
Kontraktsverdi
1 000 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale entreprenørtjenester vei, vann og avløp
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Kim Horntvedt
Kontakt telefon
66 90 90 00
Adresse
Knud Askers vei 25, 1383 ASKER
Lokasjon
Beskrivelse
Rammeavtale entreprenørtjenester vei, vann og avløp
Tildelingskriterium 1
Pris
Det skal leveres inn et Utfyllt prisskjema.i hht vedlagte mal: Prisskjema - Vedlegg H.2 Den leverandøren med lavest totalpris vil få høyest poengscore på dette tildelingskriteriet. Pris blir beregnet med poengscore 10 til laveste tilbud og lineært fradrag, slik at alle tilbud som er 50 % dyrere eller mer enn den billigste får poengscore 0.
Tildelingskriterium 2
Miljø
Besvarelsen skal deles opp i en del 1 og en del 2, og være på totalt maksimum 4 A4-sider: Del 1: Leverandøren skal angi en forpliktende beskrivelse av hvordan de fra kontraktsinngåelse vil ivareta Asker Kommune sine krav knyttet til klima og miljø, Med særlig fokus på bærekraftig og sirkulær massehåndtering og utslippsfrie anleggsplasser og transport. Del 2 : Leverandøren skal beskrive hvordan de vil jobbe med utvikling gjennom kontraktsperioden for å bidra til at Asker kommune når sine langsiktige målsettinger knyttet til klima og miljø. Herunder bærekraftig massehåndtering og utslippsfri teknologi. Oppfyllelse av miljøkravene blir evaluert etter byggherrens skjønn. Del 1 vil telle 60 %, og del 2 vil telle 40%.
Tildelingskriterium 3
Oppgaveforståelse
Leverandøren skal beskrive hvordan de ser for seg å planlegge, gjennomføre og avslutte oppdragene. Besvarelsen skal deles opp i en del 1; beskrivelse av nåværende situasjon/leveranser og en del 2; planlagt utvikling over rammeavtalens varlighet. Oppgaveforståelsen skal være på maksimum 4 A4-sider. Leverandøren bes særlig beskrive: Logistikk på anleggsområdet-massetransport inn/ut, deponi, mellomlager ol. Plan for styring /koordinering av sideentreprenører, underentreprenører. Rutiner for håndtering av provisorisk vannforsyning under anleggstiden Rutiner for trafikkavvikling herunder ivaretakelse av myke trafikanter. SHA: En beskrivelse av rutiner og hvordan sikring av anleggsarbeidene og begrensning av skader og farlige situasjoner er tenkt gjennomført. Bruk av digitale løsninger og erfaring med modeller. Oppgaveforståelse blir evaluert etter byggherrens skjønn. Del 1 vil telle 60 %, og del 2 vil telle 40%.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    20. des. 2023, 12:20

  2. Startdato for avtale

    26. apr. 2024, 00:00

  3. Vinner kåret

    29. apr. 2024, 00:00

  4. Kontraktsinngåelse

    4. juni 2024, 00:00

  5. Kunngjøring av resultat

    29. aug. 2024

  6. Sluttdato for avtale

    1 år

    26. apr. 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner