Anbudsoversikt for Rammeavtale for catering

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Catering og ferdigmat

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for cateringtjenester til oppdragsgivers lokaler. Rammeavtalen vil omfatte levering av mat til møter og lignende fortrinnsvis innenfor normal arbeidstid. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på Rammeavtale for catering For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Magnus Røthe Bakken og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen. Alle spørsmål vedrørende anskaffelsen skal fremsettes skriftlig og på norsk igjennom konkurransegjennomføringsverktøyet Mercell TendSign.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for catering
Estimert verdi
15 560 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være lovlig etablert og være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumentasjon: Tilbyder skal, på oppdragsgivers forespørsel, dokumentere dette ved å fremlegge dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i faglige register, handelsregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert, for eksempel Foretaksregisteret i Brønnøysund.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten.  Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge utdrag fra foretakets årsregnskap for 2021 og revisors revisjonsberetning. Dersom dette ikke er ferdigstilt skal det vedlegges foretakets årsregnskap for 2020 og revisors revisjonsberetning. Foretak som ikke kan oppfylle kravet til utdrag av årsregnskap, kan alternativt fremlegge forretningsplan med overordnet plan for finansiering. Ved vurderingen av leverandørens finansielle og økonomiske stilling innhenter oppdragsgiver selv kredittvurdering fra Dun & Bradstreet Norge AS.
Kvalifikasjonskrav 3

1. Kompetanse og gjennomføringsevne Krav:  Tilbyderen skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne/kapasitet som viser at leverandøren kan oppfylle kontrakten.  Dokumentasjon: Tilbyder skal, på oppdragsgivers forespørsel, dokumentere dette ved å fremlegge en overordnet beskrivelse av: Foretakets forretningside og kjernekompetanse relatert til leveringsomfanget. En oversikt over selskapets historikk og organisering.  Hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Ved bruk av samarbeidspartnere/underleverandører må dette beskrives.  2. Erfaring fra tilsvarende oppdrag Krav: Tilbyderen skal ha erfaring fra lignende leveranser som viser at de kan oppfylle kontrakten.  Med tilsvarende menes leveranse på rammeavtale/avtale hvor det regelmessig har vært flere bestillinger fra ulike lokasjoner, samme dag.  Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en liste over de viktigste relevante leveransene de siste tre år, herunder opplysninger om hvorfor referansen anses relevant, tidspunkt, verdi og oppdragsgiver.  Oppdragsgiver skal ha mulighet til å kontakte referansene som oppgis.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner