Anbudsoversikt for Rammeavtale for formidling av konsulenttjenester innen IKT

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Avdelingen for virksomhetsstyring og anskaffelser (VA) gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av avdelingen for digitale tjenester ("DT"). DT drifter sentrale IKT-systemer for 12 departementer og DSS som er på felles IKT-plattform, i tillegg til lokale systemer internt i DSS. IKT-systemene omfatter blant annet nettverk, telefoni, databaser og applikasjoner. DSS har inngått tjenesteavtaler med departementene på sentrale systemer som definerer krav til tjenestens innhold. IKT-avdelingen er videre ansvarlig for lisens- og ordrehåndtering for samtlige virksomheter som er knyttet til felles IKT-plattform. I tillegg arbeider avdelingen med tilrettelegging av informasjon for publikum og departementene, blant annet knyttet til departementenes grafiske profil, informasjonsmateriell for departementene, samt drift og utvikling av interne og eksterne nettjenester. Formålet med anskaffelsen er å etablere en ny rammeavtale for konsulentformidlingstjenester innen IKT fagområdet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for formidling av konsulenttjenester innen IKT
Estimert verdi
600 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner