Cobrief Logo
Brief

Arkitekttjenester

Domstolene I Norge trenger interiørarkitekttjenester for en rammeavtale over 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år, noe som gir en maksimal avtalevarighet på 4 år. Den estimerte årlige verdien er 2 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Tjenestene skal dekke interiørarkitektoppgaver som beskrevet i SSA-R bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Konkurransen gjennomføres som en konkurranse med forhandling i flere faser, hvor oppdragsgiver forbeholder seg retten til å redusere antall tilbud det skal forhandles om. Tilbudene vil bli evaluert basert på pris (60%), oppdragsforståelse (20%) og tilbudte nøkkelressursers kompetanse og erfaring (20%). For sistnevnte kreves CV for én interiørarkitekt og én arkitekt, som minimum skal inneholde utdanning, kurs/sertifiseringer, arbeidserfaring og prosjekterfaring (inntil 5 prosjektreferanser).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt om rammeavtale for interiørarkitekttjenester. For ytterligere informasjon, se SSA-R bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør. Kontrakten skal ha en varighet på 2 år fra kontraktsinngåelse. Oppdragsgiveren har opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1+1 år, slik at total maksimal avtalevarighet er 4 år. Estimert verdi for avtalen er ca. 2 MNOK ekskl. mva. per år, og ca. 8 MNOK ekskl. mva. over en kontraktslengde på 4 år. Estimert verdi er kun et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Maksimal verdi for rammeavtalen er 10 MNOK ekskl. mva.Hovedtrekkene i prosedyrenDenne anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (FOA). Anskaffelsen gjennomføres som en konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring i henhold til FOA del I og III. Denne prosedyren gir alle interesserte leverandører mulighet til å levere en forespørsel om å delta i konkurransen. Bare de leverandørene som er kvalifisert og deretter blir invitert av oppdragsgiver, kan inngi tilbud. Eventuelle forhandlinger vil bli gjennomført i samsvar med reglene i FOA §§ 23-7 og 23-10. Forhandlingene vil i så fall kunne forløpe i flere faser og oppdragsgiver forbeholder seg retten til å redusere det antallet tilbud det skal forhandles om, jf. FOA § 23-11. En første reduksjon kan skje i forkant av forhandlingene. Reduksjonen vil skje på bakgrunn av de oppgitte tildelingskriteriene. Etter at en eventuell forhandlingsfase er avsluttet vil oppdragsgiver legge tilbud med eventuelle endringer fra forhandlingsfasen til grunn for sin vurdering av tilbudene. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å tildele kontrakt uten å gjennomføre forhandlinger, jf. FOA § 23-7 (5).

    Kontakt navn
    Marius Ekman
    Kontakt telefon
    +47 55 13 44 80
    Adresse
    Dronningens gate 2, 7011 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dette gjelder bare for norske leverandører. Tilsvarende krav gjelder for støttende foretak som hovedleverandøren benytter for å oppfylle et eller flere kvalifikasjonskrav.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tildelingskriteriet «pris» vil bli evaluert basert på evalueringssummen oppgitt i prisskjema. Evalueringssummen består av leverandørens timepriser.

    Evalueringsmetode

    Dokumentasjonskrav: Utfylt SSA-R Bilag 5 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva.

    Beskrivelse

    Under tildelingskriteriet «oppdragsforståelse» vil oppdragsgiver evaluere leverandørens forståelse for oppdragsgivers behov og plan for gjennomføring av rammeavtalen, herunder følgende i prioritert rekkefølge: 1. Hvordan leverandøren ivaretar ansvarsområder beskrevet i SSA-R Bilag 1, herunder arbeidsmetodikk og hvordan kvalitet sikres i prosjektgjennomføringen. 2. Leverandørens tilgang på spisskompetanse innenfor områdene beskrevet i SSA-R Bilag 1. 3. Hvordan leverandøren tilrettelegger for godt samarbeid med oppdragsgiver

    Evalueringsmetode

    Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal benytte SSA-R Bilag 1 vedlegg 1 – Leverandørens oppdragsforståelse, ved besvarelse av tildelingskriteriet. Besvarelsen skal være på maksimalt 5 A4-sider (skriftstørrelse 10 punkt eller større, linjeavstand 1.0, «vanlige» marger), eksklusive eventuelle bilder og illustrasjoner.

    Beskrivelse

    Under tildelingskriteriet «tilbudte nøkkelressursers kompetanse og erfaring» vil oppdragsgiver evaluere tilbudte nøkkelressurser sin kompetanse og erfaring. Med tilbudte nøkkelressurser menes: 1. Interiørarkitekt (1 ressurs) 2. Arkitekt (1 ressurs) Tilbudte nøkkelressurser er oppgitt i prioritert rekkefølge, og nøkkelressursenes kompetanse og erfaring vil i evalueringen vektlegges deretter.

    Evalueringsmetode

    Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere CV for tilbudte nøkkelressurser. Det skal leveres CV for 2 ressurser – én interiørarkitekt og én arkitekt. CV-ene skal som minimum inneholde følgende opplysninger: * Navn, telefonnummer og e-post * Utdanning * Kurs/sertifiseringer * Arbeidserfaring * Prosjekterfaring (inntil 5 prosjektreferanser) Leverandøren skal ved beskrivelse av prosjekterfaring som minimum oppgi følgende: * Navn på oppdragsgiver * Tidspunkt for prosjektet * Prosjektets omfang i timer * Beskrivelse av prosjektet og gjennomføring * Tilbudt ressurs sin rolle i prosjektet * Beskrivelse av tilbudt ressurs sin rolle og utførte arbeidsoppgaver

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner