Aurskog-høland Kommune
Drivstoff
Aurskog-Høland kommune trenger drivstoff til ca. 50 kjøretøy og maskiner gjennom en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter levering av diesel, bensin og eventuelt biodrivstoff, og skal dekke hele kommunen.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Drivstoff og brensel
Hå Kommune trenger drivstoffleveranser for kommunens kjøretøy gjennom delkontrakter/rammeavtaler, med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Leveransene skal inkludere AD Blue, anleggsdiesel, bensin og diesel, og dekke geografiske soner som Nærbø, Vigrestad, Ogna/Sirevåg og Varhaug i Rogaland. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 70% og utslippsfrie leveranser med 30%. Leverandører må kunne dokumentere miljøledelsesstandarder og kvalitetskontroll, samt ha de to siste års regnskap tilgjengelig.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProHå kommune ønsker å inngå delkontrakter/rammeavtaler med firmaer som kan levere drivstoff. Total omsetning alle delkontrakter var i 2023 ca. 2,5 mill kr. eks mva. Tilgjengelig drivstoff skal være:AD Blue, anleggsdiesel, bensin og diesel. Avtalen gjelder for geografisk soner:Bulk leveranse i pytten på Nærbø. Avgiftsfri diesel i bulk levert i pytten på Nærbø. Vigrestad: Avtalen gjelder for geografisk sone Vigrestad. Nærbø: Avtalen gjelder for geografisk sone Nærbø. Ogna/Sirevåg: Avtalen gjelder for geografisk sone sør i kommunen (Ogna/Sirevåg)Varhaug: Avtalen gjelder for geografisk sone Varhaug. Det opprettes delkontrakt for hver sone.
Leverandørens totale årsomsetning for de to siste regnskapsårene.
Leverandøren skal kunne fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller angitte miljøledelsessystemer eller -standarder.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.
Leverandør skal levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dette gjelder bare dersom leverandør er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.
Leverandør skal kunne levere etterspurte attester utstedt av offisielle organer for kvalitetskontroll, og som kan bekrefte at varene, som er klart identifisert ved henvisning til tekniske spesifikasjoner eller standarder, som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er i overensstemmelse med disse.
Aurskog-Høland kommune trenger drivstoff til ca. 50 kjøretøy og maskiner gjennom en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter levering av diesel, bensin og eventuelt biodrivstoff, og skal dekke hele kommunen.
Movar Iks trenger levering av diesel via en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: leveranse av diesel på bulk og leveranse av diesel via pumpe. Tilbud vil bli evaluert basert på pris (70%) og klima og miljø (30%).
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger bærekraftig biodrivstoff, inkludert pumpe- og bulkleveranser av HVO 100 og biogass, for kjøretøy og anleggsmaskiner i Oslo, med en maksimal totalverdi på 420 millioner kroner. Det kreves at leverandøren har et miljøledelsessystem, dokumentert med for eksempel EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller tilsvarende, erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre år, sertifisering under en anerkjent ordning godkjent av EU-kommisjonen (f.eks. ISCC, RED Cert, RSB), og rapporteringsrutiner som sikrer dokumentasjon av biodrivstoff levert utover lovpålagt omsetningskrav.
Tromsø Kommune trenger en rammeavtale for levering av drivstoff. Circle K Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.