Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av eiendomsmeglertjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Formålet med anskaffelsen er å dekke etatens kontinuerlige behov for eiendomsmeglertjenester gjennom etablering av en rammeavtale. Rammeavtalen skal omfatte følgende kategorier: • Kategori 1: Salg av bolig- og fritidseiendom • Kategori 2: Salg av næringseiendom (herunder eiendomsaksjeselskap/AS) • Kategori 3: Rådgivningstjenester i forbindelse med både kjøp, salg og leie av eiendom • Kategori 4: Oppgjørsoppdrag • Kategori 5: Markedssøksoppdrag Oppdragsgiver har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler med to leverandører innen hver kategori, forutsatt at det er to egnede leverandører og tilbud. Leverandørene kan inngi tilbud på så mange kategorier de ønsker, men det åpnes ikke opp for alternative tilbud
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av eiendomsmeglertjenester
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Christine Frølich-Braathen
- Kontakt telefon
- +47 21802180
- Kontakt e-post
- postmottak@eby.oslo.kommune.no
- Adresse
- Christian Krohgs gate 16, 0186 OSLO
- Tilleggskategorier (CPV)
- 70000000 Virksomhet i forbindelse med fast eiendom
- 70100000 Eiendomsmeglertjenster med egne eiendommer
- 70110000 Utviklingstjenester av fast eiendom
- 70120000 Kjøp og salg av fast eiendom
- 70123000 Salg av fast eiendom
- 70123100 Salg av fast eiendom til beboelsesformål
- 70123200 Salg av fast eiendom til annet enn beboelsesformål
- 70310000 Leie eller salg av bygninger
- 70311000 Leie eller salg av bygninger til beboelsesformål
- 70322000 Leie eller salg av ubebygget grunn
- 79310000 Markedsanalyse
- 79311200 Utførelse av undersøkelse
- 79342000 Markedsføringstjenester
- 79413000 Rådgivning innen markedsføring
- 85312300 Veiledning og rådgivning
- 85312320 Rådgivning
- Beskrivelse
- Formålet med anskaffelsen er å dekke etatens kontinuerlige behov for eiendomsmeglertjenester gjennom etablering av en rammeavtale. Rammeavtalen skal omfatte følgende kategorier: • Kategori 1: Salg av bolig- og fritidseiendom • Kategori 2: Salg av næringseiendom (herunder eiendomsaksjeselskap/AS) • Kategori 3: Rådgivningstjenester i forbindelse med både kjøp, salg og leie av eiendom • Kategori 4: Oppgjørsoppdrag • Kategori 5: Markedssøksoppdrag Oppdragsgiver har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler med to leverandører innen hver kategori, forutsatt at det er to egnede leverandører og tilbud. Leverandørene kan inngi tilbud på så mange kategorier de ønsker, men det åpnes ikke opp for alternative tilbud
- Kvalifikasjonskrav 1
• Kvalifikasjonskrav for delkontrakt 1, 2 og 4: Foretaket skal ha minimum tre eiendomsmeglere som oppfyller krav i lov om eiendomsmegling. • Kvalifikasjonskrav for delkontrakt 3 og 5: Foretaket skal ha minimum tre ansatte.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
17. mars 2017, 11:00
Frist for å melde interesse
24. apr. 2017, 10:00
Åpningsdato
24. apr. 2017, 10:00
Frist for innlevering
24. apr. 2017, 10:00
Startdato for avtale
1. juni 2017, 00:00
Vedståelsesfrist
22. juli 2017, 10:00
Sluttdato for avtale
31. mai 2019, 00:00