Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Datamaskinhandel og tilhørende utstyr
Oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtale på IT-utstyr, AV-utstyr, telefoner og tilbehør. Suppleringskjøp på eksisterende løsninger kan gjøres utenom avtalen dersom leverandøren ikke kan levere aktuell vare.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Eirik Lekven
- Kontakt telefon
- +47 45269894
- Kontakt e-post
- eirik.lekven@odinprosjekt.no
- Adresse
- Kongsvegen 4, 2662 DOVRE
Oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtale på IT-utstyr, AV-utstyr, telefoner og tilbehør. Suppleringskjøp på eksisterende løsninger kan gjøres utenom avtalen dersom leverandøren ikke kan levere aktuell vare.
Kvalifikasjonskrav
Tilbydaren skal ha ordna forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgivaravgift og meirverdiavgift.
Tilbydaren skal være registrert i et foretaksregister, fagleg register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Tilbyder skal ha tilstrekkeleg økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten, herunder tilfredsstillande omsetning, inntening, likviditetsgrad og eigenkapitalsandel.
Betalingserfaringa må være tilfredsstillande.
Tilbyder skal har god erfaring frå gjennomføring av tilsvarande rammeavtaler, eventuelt separate rammeavtaler innanfor IT-ustyr, AV-utstyr og telefoner.
Tilbyder skal ha god gjennomføringsevne, inkludert tilstrekkeleg kapasitet til å handtera denne type kontrakt og kunne levere til lokasjonar i alle kommunane som er i avtalen.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av IKT-utstyr
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 6 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder