Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av innkjøps- og rådgivningstjeneste
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Innkjøpsrådgivning
Innkjøpssamarbeidets kommuner har til hensikt å inngå rammeavtale om levering av innkjøps- og rådgivningstjeneste til den enkelte virksomhet i kommunene. Det skal inngås rammeavtale med varighet på 2 år med opsjon på forlenging en eller flere ganger i inntil ytterligere 2 år, totalt maksimalt 4 år. Estimert totalverdi for hele rammeavtalen over fire år er ca. 4 MNOK. Faktisk volum vil være avhengig av konkret behov i de enkelte kommunene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av innkjøps- og rådgivningstjeneste
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Erklæres: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Erklæres: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser. Erklæres: Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 3 år. Listen skal som minimum inneholde: • Navn kunde • Kontraktsverdi og omfang • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen. Vedlegg 4 benyttes som mal. Leverandøren skal ha tilfredsstillende rutiner for kvalitetssikring. Erklæres: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.