Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Kunngjøring av kontraktsinngåelse: Rammeavtale for kjøp av kjøkken og garderobe til ombygging, service, reparasjon eller vedlikehold på kommunale bygg og boliger hvor arbeidet i hovedsak utføres av egne ansatte. Største delen av antall bestillinger hentes av Oppdragsgivers ansatte direkte fra leverandørens lager/utsalgssted for proffkunder/bedriftskunder.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKunngjøring av kontraktsinngåelse: Rammeavtale for kjøp av kjøkken og garderobe til ombygging, service, reparasjon eller vedlikehold på kommunale bygg og boliger hvor arbeidet i hovedsak utføres av egne ansatte. Største delen av antall bestillinger hentes av Oppdragsgivers ansatte direkte fra leverandørens lager/utsalgssted for proffkunder/bedriftskunder.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Asker Kommune har utlyst en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for brukte møbler og inventar, som består av tre deler: kjøp av brukte møbler med tilhørende tjenester for en verdi på 100 000 kroner eller mer, rehabilitering av kommunens brukte møbler, og salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Denne DPS er identisk med de som er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under 100 000 kroner dekkes via egne rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter tjenester innen reparasjon og vedlikehold av møbler. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Stavanger Kommune, sammen med Sola, Sandnes og Randaberg kommuner, trenger en rammeavtale for levering av hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde, med en maksimal totalverdi på 28,4 millioner kroner. Avtalen omfatter utkjøring, innbæring, utpakking og montering av varer på anvist sted, samt retur og kassering av brukte varer og emballasje. Tjenestene skal leveres i Rogaland, primært til kommunale sykehjem, bo- og aktivitetssenter, skoler, barnehager, boliger til flyktninger og administrasjonsbygg. Elkjøp Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.