Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Kunngjøring av kontraktsinngåelse: Rammeavtale for kjøp av kjøkken og garderobe til ombygging, service, reparasjon eller vedlikehold på kommunale bygg og boliger hvor arbeidet i hovedsak utføres av egne ansatte. Største delen av antall bestillinger hentes av Oppdragsgivers ansatte direkte fra leverandørens lager/utsalgssted for proffkunder/bedriftskunder.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Dynamisk Innkjøpsordning (DPS) for Brukte møbler og Inventar bestående av 3 deler: A: Kjøp av bruktmøbler med tilhørende tjenester for en verdi på NOK 100 000,- eller mer. B: Rehabilitering av kommunens brukte møbler. C: Salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Identisk DPS er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under NOK 100 000,- dekkes via egne rammeavtaler.
Sarpsborg Kommune inviterer til en begrenset konkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager, og fellesrom på institusjoner. Anskaffelsen gjelder for kjøp over 60 000 kroner ekskl. mva., mens kjøp under denne grensen vil bli foretatt på rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav eller tildelingskriterier oppgitt i kunngjøringen.
Lillehammer Kommune trenger en rammeavtale for levering av forbruksvarer innen glass, servise og kjøkkenutstyr, samt noe storkjøkkenutstyr, til produksjonskjøkken, kantiner og andre enheter i Lillehammer, Øyer og Gausdal kommune. Avtalen har en maksimal totalverdi på 2,3 millioner kroner og skal dekke behovene til kommunens enheter i Innlandet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister, avhengig av leverandørens etableringsland. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.